بهترین کمیک های دی سی 2024 ؛ تازه‌ترین کتاب‌های مصور دی سی یونیورس

بهترین کمیک های دی سی 2024 ، روایت دنیایی پر از هیجان را با حضور بسیاری از قهرمانان به شما ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا با این دنیای جذاب آشنا شوید.

کمپانی دی سی کمیک، به عنوان بنیان‌گذار بهترین کمیک های دی سی 2024 ، شخصیت‌های زیادی مانند «سوپرمن»، «بتمن»، «زن شگفت‌انگیز»، «رابین»، «لیگ عدالت» و بسیاری دیگر را به جهان معرفی کرد. برای بیش از هشتاد سال، این ناشر در تعریف مفهوم واقعی کمیک ابرقهرمانی مدرن مشغول به کار بوده و همچنین با آثار ترسناک و مستقل، در دهه‌های 90 و 2000 میلادی، به تغییر و تحول صنعت کمیک کمک کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انبوهی از مجموعه‌های شگفت‌انگیزی برای طرفداران DC وجود دارد؛ اما برخی از کمیک‌ها، محبوبیت بیشتری را نسبت به بقیه داستان‌‎های مصور دارند. کمیک های دی سی نه تنها علاقه‌مندان بیشتری را به خود جلب می‌کنند، بلکه به‌عنوان آثاری که صنعت را برای همیشه تغییر دادند، شناخته می‌شوند.

بهترین کمیک های دی سی 2024

در ادامه لیست بهترین کمیک های دی سی 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب (cbr) نوشته شده است.

بهترین کمیک های دی سی 2024
بهترین کمیک های دی سی 2024

دی سی کامیکس با آغاز بازی Dawn of DC، لحظات هیجان‌انگیزی را برای طرفداران به ارمغان رسانده است. این ناشر، سریال‌ها و مینی‌سریال‌های درجه A را به تصویر کشیده و آن را در هر گوشه‌ای از دنیای کمیک قرار داد. دی سی بهترین کمیک‌های تمام دوران را خلق کرده و آخرین کتاب‌ها کلاسیک آن آثاری هستند که هر طرفدار ابرقهرمانان باید آن‌ها را مطالعه کند.

Batman: Dark Age

بهترین کمیک های دی سی 2024
بهترین کمیک های دی سی 2024

Batman: Dark Age نوع بسیار متفاوتی از داستان بتمن است. در این داستان، به جای اینکه به خوانندگان یک «بروس وین» سخت کوش نشان داده شود که به دنبال انتقام است. ما با یک «بروس وین» مزاحم روبرو می‌شویم که پس از مرگ والدینش، به‌عنوان یک مزاحم ناخواسته به ذهن او وارد می‌شود.

«توماس وین»، پدر «بروس»، پیش از مرگش قصد داشت شهر گاتهام را برای همیشه تغییر دهد؛ اما او در واقعیت گاتهام گرفتار می‌شود. این شماره اول دارای پیچش‌های داستانی شگفت‌انگیزی است که داستان «بتمن» را به یک مکان بسیار متفاوت از آنچه خوانندگان به آن عادت کرده‌اند، می‎‌برد.

Action Comics

بهترین کمیک های دی سی 2024
کمیک جدید دی سی

کمیک‌های «سوپرمن» به مدت چند سال است که طرفداران بسیاری دارند. «دی سی» تمام تلاش خود را برای انتشار با کیفیت کمیک‌های «سوپرمن» انجام داده است. اکشن کمیک، یکی از بهترین کمیک های dc محسوب می‌شود که بار زیادی را به دوش می‌کشد. این کمیک، از شماره 1051 به یک کتاب گلچین با تمرکز بر خانواده «سوپرمن» تبدیل شد و سپس عصر سوپراستار را با شماره 1060 برای یک داستان بزرگ با بیزارو آغاز کرد.

آنچه در اکشن کمیک پیش می‌آید، تأثیر عمده‌ای بر DC Multiverse – House Of Brainiac خواهد داشت. این کراس‌اوور سوپرمن که از طریق اکشن، سوپرمن، فانوس سبز و پاور گرل اجرا می‌شود، خانواده «سوپرمن» را در مقابل شروری که «مرد فولادی» از آن می‌ترسد، «برینیاک»، قرار می‌دهد.

«برینیاک» در این تهدید، تنها نیست؛ زیرا او با ارتشی از لوبوس‌ها می‌آید. این داستان همچنین یک عضو کاملاً جدید از خانواده «برینیاک» را آزار می‌دهد، کسی که نقش بزرگی در کراس‌اوور تابستانی آینده DC Absolute Power ایفا خواهد کرد. اکشن کامیکس با یک تیم عالی دیگر، یعنی «جاشوا ویلیامسون» و «رافا سندووال» ادامه وخواهد داشت.

Sinister Sons

بهترین کمیک های دی سی 2024
جدید ترین کمیک های دی سی

SuperSons، یکی از پرطرفدارترین و جدید ترین کمیک های دی سی کتاب‌های عصر بازگشت DC است. این کتاب «جان کنت» و «دامیان وین»، پسران «سوپرمن» و «بتمن» را به ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز در سراسر دنیای دی‌سی می‌برد. نویسندگی «پیتر تومازی» باعث تحول خیره‌کننده «خیمنز» به یک سوپراستار شد.

«دامیانو توماسی»، نویسنده و ویراستار مولتی‌ورس‌های DC بوده است. او کتابی نوشت که دو شخصیت وارث را در آن ترسیم کرد و حالا بازگشته تا این کار را انجام دهد؛ با این تفاوت که این بار داستان درباره چند پسر شرور است.

«سینسون» و «لرد زود»، پسران «سینسترو» و «ژنرال زود»، ستارگان کمیک Sinister Sons هستند. این دو شخصیت از دو داستان مختلف برگرفته شده‌اند. حالا آن‌ها برای اثبات خود به دنیای جدیدی وارد می‌شوند. Sinister Sons، یک نسخه جدید از یک فرمول موفق است و تاکنون با پیچ و تاب‌هایی فوق‌العاده توانسته جذابیت خود را حفظ کند.

Suicide Squad: Dream Team

بهترین کمیک های دی سی 2024
بهترین کمیک های دی سی 2024

در قرن بیست و یکم، «جوخه انتحار» با داستان‌های برتر و تیم‌های جدید به شهرت رسیده است. با کاهش قدرت مطلق «آماندا والر» در تابستان امسال، زمان آن رسیده که «جوخه انتحار» دوباره خود را ثابت کند؛ اما این بار، با استقبال از یک عضو جدید به نام «دریمر»، تیم تکمیل می‌شود.

«دریمر» عضو عادی جوخه انتحار نیست؛ او یک قهرمان نالتوریان/انسان بوده که در مولتی‌ورس دی‌سی با بهترین‌ها همکاری کرده است؛ اما «آماندا والر» به قدرت‌های او در آخرین ماموریت جوخه انتحار، ماموریتی که پیامدهای فراوانی به همراه خواهد داشت نیاز دارد،.

از زمانی که «دریمر» برای اولین‌بار در سریال‌های «اروورس» (Arrowverse) ظاهر شد، شهرت بزرگی را به خود اختصاص داد. «نیکول مینز» بسیاری از داستان‌های برتر دی‌سی را نوشته و همکاری او با هنرمند کهنه‌کار «ادی باروز» در یک داستان جدید، ترکیب عالی خواهد شد. فیلم The Suicide Squad میراثی تاریخی دارد و اضافه کردن «ماینز» و «بارو» و همچنین «دریمر» به آن، دقیقاً همان چیزی است که طرفداران نیاز دارند.

Red Hood: The Hill، Vigilante

بهترین کمیک های دی سی 2024
کمیک های جدید dc

در این داستان، «رد هود» (Red Hood) پس از سال‌های سخت، با وقوع جنگ گاتهام، همچنان با مسائل هویتی مبارزه می‌کند. او در یک محله معروف که همچنان به حفاظت نیاز دارد، درگیر یک سری مسائل می‌شود. این محله یکی از سخت‌ترین مناطق شهر بوده و با وجود تلاش‌های مختلف، خطر همچنان وجود دارند.

ورود یک مراقب جدید به نام «استرایک» (Strike)، باعث تبدیل این محله به یک خانه امن می‌شود. در این کتاب، «رد هود» به او ملحق خواهد شد و سعی می‌کند خشونت را کاهش داده و خانه‌ی جدید خود را ایمن نگه دارد، اما ورود یک شرور جدید به محله ممکن است برای این دو شخصیت، چالش‌های بزرگی ایجاد کند.

«شاون مارتینبرو» (Shawn Martinbrough) و «تونی آکینز» (Tony Akins) به‌عنوان نویسنده و هنرمند، به داستان جدیدی از خطرناک‌ترین عضو خانواده‌ی خفاشی بازگشتند. «رد هود» مدت زمان طولانی بدون کتاب انفرادی بوده؛ اما با این تیم، این داستان یک ماجراجویی وحشیانه به وجود خواهد آمد که جذابیت را افزایش خواهد داد. هیچ چیز برای «جیسون تاد» (Jason Todd) آسان نیست و در این داستان او درگیر چالش‌های سخت بسیاری می‌شود.

John Constatine: Hellblazer: Dead in America

بهترین کمیک های دی سی 2024
کتاب های کمیک دی سی

«جان کنستانتین»، مدت‌هاست که در «مولتی‌ورس دی‌سی» حضور دارد. شخصیت «کنستانتین» بسیار خاص بوده و نکته خوب برای داستان‌های آن این است که نویسنده‌ای همچون «سی اسپوریر» دارد. «اسپوریر» از زمان بازگشت به شهرتش با کتاب‌های The Sandman Universe و کمیک‌بوک‌های مختلف X-Era Krakoa در Marvel و DC دست به کار شده و نویسنده‌ای عالی برای بازگرداندن «جان کنستانتین» به ریشه‌هایش است.

اکنون (مردشنی)، به کمک او برای پیدا کردن کیسه شنی‌اش نیاز دارد. «کنستانتین» نیز تمام ترفندهایش را برای کمک به «دریم» (مردشنی) و نجات دوستانش به کار می‌گیرد. نویسنده «سی اسپوریر» و هنرمند مترجم «کمپبل» نیز در این کتاب همکاری کرده‌اند.

Kneel Before Zod

بهترین کمیک های دی سی 2024
کمیک های دی سی

پس از پایان The Unity Saga، «ژنرال زود» زمان جالبی را سپری می‌کند. در این کمیک، به «زود» و خانواده‌اش، سیاره‌ای اختصاصی برای اداره آن توسط سازمان سیارات متحد داده شده که در تلاش برای بازسازی و ایجاد نسخه‌ای آرمانی از جامعه کریپتونی هستند؛ اما کتاب Kneel Before Zod به خوانندگان یادآوری می‌کند که «زود» همیشه شخصیت خود را حفظ کرده است.

اولین شماره این کتاب، دارای همه چیز است و یک داستان خوب و متعادل، شخصیت‌هایی که به خوبی نوشته شده و روایت جذاب دارند حضور خواهند داشت. بازگشت «کیسی» به نوشتن شخصیت‌های «سوپرمن» بدون هیچ مشکلی انجام شده و سبک هنری سخت «مک‌دید»، برای این کتاب بسیار مناسب است.

Batman: Off-World

بهترین کمیک های دی سی 2024
بهترین کمیک های دی سی 2024

«جیسون آرون» با نوشتن کمیک DC/Vertigo Scalped به شهرت رسید؛ اما سپس او به مارول رفت و با نوشتن سری‌هایی مانند Wolverine، Wolverine and The X-Men، Doctor Strange، The Mighty Thor و Avengers به ​​یک سوپراستار تبدیل شد. دوران «آرون» در «مارول» به پایان رسیده و نویسنده به دی سی منتقل شده است. مانند بسیاری از سازندگان جدید این دنیا، «جیسون آرون» شروع به کار با «بتمن» کرد و بازگشت خود را با Batman: Off-World #1 آغاز می‌کند.

«آرون» با همکاری هنرمندی به نام «داگ مهنکه» که یک هنرمند قدیمی دی سی است، روی بهترین شخصیت‌های ناشر کار کرد و برای داستانی که «بتمن» را از جهان خارج می‌شود، همکاری می‌کند. دی سی این کتاب را با عنوان بتمن: جهان بیرونی به چاپ می‌رساند و دلیل خوبی را برای آن دارد. «آرون» و «ماهنکه» تیم عالی برای بردن بتمن به فضا هستند و بتمن: جهان بیرونی که جزء جدید ترین کمیک های دی سی است که تجربه‌ی جالبی از این شخصیت را ارائه می‌دهد.

Justice League Vs. Godzilla Vs. Kong

بهترین کمیک های دی سی 2024
کمیک بوک دی سی

«گودزیلا» و «کینگ کونگ» در سال‌های اخیر بهترین فیلم‌های خود را داشته‌اند و همانند سال‌های گذشته بر سر زبان عمومی مردم هستند. این دو هیولا با کمیک‌ها غریبه نیستند؛ اما به ندرت توانسته‌اند با بزرگ‌ترین قهرمانان تمام دوران مبارزه کنند. سری لیگ عدالت در برابر گودزیلا در برابر کینگ کونگ، این امر را تغییر می‌دهد. این سری دقیقاً آنچه که عنوان آن می‌گوید را ارائه می‌دهد: یک مبارزه بین «لیگ عدالت»، «گودزیلا» و «کینگ کونگ».

«لیگ عدالت» تیمی عالی برای به چالش کشیدن بزرگ‌ترین هیولاهای تاریخ سینماست. لیگ عدالت در برابر گودزیلا در برابر کینگ کونگ هدفش تغییر دنیا است. این اثر فقط یک کمیک سرگرم‌کننده و پرجنب و جوش بوده که گروه لیگ عدالت را در برابر گودزیلا و کینگ کونگ قرار می‌دهد. این یک دستورالعمل برای یک کمیک عالی است و این کتاب به دقت داستانی حماسی که وعده داده را ارائه می‌دهد.

the Outsiders

بهترین کمیک های دی سی 2024
بهترین کمیک های دی سی 2024

پلانتری (Planetary) یکی دیگر از بهترین کمیک های دی سی 2024 و یک سری محبوب از دنیای «وایلداستورم» است که پیش از تغییر قرن آغاز شد. این کمیک داستان گروهی از باستان‌شناسان را روایت می‌کند که به بررسی عجیب‌ترین روایت‌ها می‌پرداختند و رازهای قرن بیستم را کشف می‌کردند. این کمیک به پایان رسید و از جمله آثار موفقی است که دیگر چاپ نمی‌شود؛ اما ایده نویسنده این کتاب، گروهی از افرادی که به گذشته دنیای خود نفوذ می‌کنند تا همه رازهای پنهان را افشا سازند را نشان می‌دهد.

در این کتاب، ما وارد ماجراجویی Outsiders می‌شویم. تاریخی‌ترین نسخه از Outsiders یک تیم مرتبط با «بتمن» است. این نسخه شامل «بت‌وومن» و «لوک فاکس»، دو شخصیت مرتبط با «بتمن» و همچنین یک شخصیت به نام «درامر» است. این سه نفر با ترکیب قدرت‌هایشان، به دنبال رازهای دنیا می‌گردند و در چیزی بسیار بزرگ‌تر از آنچه تا به حال متوجه شده‌اند، گرفتار می‌شوند. این کتاب چیزی که طرفداران «پلانتری» از آن لذت برده‌اند را دارد و تیم خلاقانه «جکسون لانزینگ» و «کولین کلی»، گروه نویسندگی شناخته شده به نام «هایو‌مایند» و «رابرت کری»، تیمی کامل برای این کتاب هستند.

Power Girl

بهترین کمیک های دی سی 2024
بهترین کمیک های dc

«لزاروس پلنت» توانایی‌های تلپاتی جدیدی به «پاور گرل» بخشید و تغییری عظیم در او ایجاد کرد. او با «تایتان‌های نوجوان» و «اُمن» همکاری کرد و موانع ذهنی خود را شکست داد و در مبارزه‌ای با «جانی سورو» روبرو شد. طرفداران این بازگشت شخصیت را دوست داشتند و حالا نویسنده‌ی کتاب های کمیک دی سی اکشن کامیکس، «لیا ویلیامز» قرار است «پاور گرل» را با هنرمند «ادواردو پانسیکا» در کمیک Power Girl به موفقیت برتری برساند.

شماره اول «پاور گرل» فوق‌العاده بود. آن تغییرات جدیدی را در وضعیت کنونی «پاور گرل» فاش کرد. او در حال بررسی قدرت‌های جدید خود است، در هویت جدید خود به نام «پیج استتلر» زندگی می‌کند و با چیزی‌های جدیدی روبرو می‌شود که یک پناهنده دیگر از کریپتون زمین 2 (Earth#2) هرگز به آن‌ها فکر نمی‌کرد. هیچ کسی از جمله «پاور گرل» انتظار این پناهنده را نداشت. این کتاب کلیه عناصر عالی را دارد و همه طرفداران باید آن را مطالعه کنند.

Jay Garrick: The Flash

بهترین کمیک های دی سی 2024
کمیک دیسی

در The New Golden Age و Stargirl: The Lost Children، وجود «بوم»، دختر گمشده «جی» و «جوآن گریک»، فاش شد. «جی» اولین «فلش» از عصر طلایی بوده که برای چند نسل از قهرمانان پدر و پدربزرگ بوده است. «جی» و «جوآن» همیشه از اینکه هرگز بچه‌دار نشدند پشیمان بودند؛ اما مجبور شدند «بوم» را فراموش کنند. اکنون او در بهترین کمیک های دی سی 2024 به نام Jay Garrick: The Flash نوشته «جرمی آدامز» و هنرمند «دیگو اولورتگویی» بازگشته است و «گریک‌ها» را به هم می‌رساند.

«جرمی آدامز» «والی وست» را به جایگاه قابل توجهی برگرداند؛ بنابراین او می‌داند چگونه داستان «فلش» را بنویسد. «جی» محبوب‌ترین شخصیت در بین طرفداران بوده و بسیاری از طرفداران «دی‌سی» مدتی است که یک کتاب از او خواسته‌اند.

سوالات متداول

آیا Alan Scott: Green Lantern ادامه‌دار خواهد بود؟

با آغاز دوره‌ی The New 52 توسط دی‌سی کمیکس، زندگی آلن اسکات به شکل جدیدی بازنویسی شد. این بازنویسی باعث ایجاد یک رونق جدید در زندگی شخصیت آلن اسکات شد و امسال قرار است داستان جدیدی از اولین نسخه فانوس سبز منتشر شود.

آِیا برای طرفداران شخصیت محبوب آمازونی، Wonder Woman، کمیک جدیدی عرضه خواهد شد؟

بله، با ورود نویسنده تام کینگ و هنرمند دانیل سامپر به عنوان تیم خلاق جدید برای کتاب Wonder Woman، این شخصیت به یک مرحله جدید از رونق و شهرت وارد شده است و قرار است داستان خودش را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک های دی سی 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *