روایت بهاره مصدقیان از رابطه با پارسا پیروزفر

« بهاره مصدقیان »، بازیگر تئاتر، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که به مدت 18 سال با « پارسا پیروزفر » رابطه پنهانی داشته و این بازیگر را به بی‌اخلاقی متهم کرده است.

این ادعاها در ساعات گذشته در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) بحث شده؛ اما هنوز توسط رسانه‌ها و مراجع رسمی صحت‌سنجی ندارد و «پارسا پیروز فر» نیز تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: سریال پوست شیر به جشنواره فیلم مسکو راه پیدا خواهد کرد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


روایت بهاره مصدقیان از رابطه با پارسا پیروزفر

بعضی از کاربران اعتقاد دارند که این اتهامات اخلاقی به همراه افشای روابط دیگر این بازیگر، به ارتباط با اکران نزدیک فیلم مست عشق با بازی او دارد.

«بهاره مصدقیان» و این بازیگر، چندین‌بار در تئاتر با یکدیگر همکاری داشته‌اند. از آثاری که آن‌ها باهمدیگر انجام داده‌اند، می‌توان به «ماتریوشکا» که «پیروزفر» به عنوان کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر آن عمل کرده و «مصدقیان» وظیفه دستیاری طراحی صحنه و لباس را بر عهده داشت.

پارسا پیروزفر

«پیروزفر»، یک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و همواره به عنوان یک سلبریتی بی‌حاشیه شناخته می‌شد. «بهاره مصدقیان» با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

از همان روزی که حرف‌های خانم ف را شنیدم و حرف‌های تو را به او گفتم، او طاقت این حجم از دروغ را نداشت و برای اثبات رابطه‌ای که تو اذعان داشتی اجبار بوده، تمام چت‌ها، فیلم‌هایی که از تو در خانه‌اش گرفته بود، [چون گویا تو قبل‌تر هم تهدیدش کرده بودی، قبل از آخرین دیدارتان در خانه دوستت خانم جس] برای اثبات رابطه، عکس‌ها، همه را آورد خانه‌ام و دیدم. من آن‌روز تصمیم گرفتم بی‌نام‌و‌نشان در توییتر فقط بنویسم: هجده سال رابطه با پارسا پیروزفر کار آسانی نبود. چند توییت بی‌نام‌و‌نشان بنویسم و تمام.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رابطه این دو هنرمندی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *