مجوز ساخت سریال زخم کاری 3 صادر شد

سریال زخم کاری به کارگردانی «محمدحسین مهدویان»، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر بوده و دو فصل از آن تاکنون منتشر شده است.

در فصل اول این سریال جذاب و دیدنی، «جواد عزتی»، «رعنا آزادی‌فر» و «هانیه توسلی» نقش‌های اصلی و محوری سریال را بر عهده داشتند؛ اما در فصل دوم، حضور «هانیه توسلی» و «جواد عزتی» کم رنگ‌تر بود. به تازگی نیز خبری مبنی بر این موضوع منتشر شده که مجوزهای لازم برای ساخت فصل سوم این سریال گرفته شده تا طرفداران آن بیشتر از قبل منتظر فصل جدید این سریال باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال زخم کاری

علاوه بر سریال زخم کاری 3 ، آثاری از جمله فصل دوم هفت، بازنده، پدرخوانده 3 و قطب شمال نیز به‌ زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد. «فیلیمو» با انتشار تصویری از فصل سوم سریال زخم کاری اعلام کرده که این فصل در بهار 1403 پخش می‌شود. آغاز پخش فصل سوم این سریال همزمان با پایان سریال گناه فرشته خواهد بود.

سریال زخم کاری

در فصل سوم، «کامبیز دیرباز» به همراه بازیگرانی از جمله «جواد عزتی»، «رعنا آزادی‌فر» و «الناز ملک» حضور خواهند داشت. ادامه‌ این سریال محبوب و دوست‌داشتنی پس از موفقیت‌های پیشین آن، هواداران بسیاری را منتظر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال زخم کاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *