کیانو ریوز در فیلم Ballerina حضور خواهد داشت

بامداد امروز، رسانه‌های مختلف هالیوودی اعلام کردند که «کیانو ریوز» (بازیگر فیلم جان ویک)، در فیلم Ballerina ، در کنار «آنا د آرماس» حضور خواهد داشت.

« آنا د آرماس » بازیگر محبوب آمریکایی، برای بازی در فیلم بالرین ، اسپین آف جان ویک آماده است. شب گذشته، در طی مراسم کامیک کان، لاینزگیت اعلام کرد که « کیانو ریوز » نیز در این اثر حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیانو ریوز در فیلم Ballerina حضور خواهد داشت

این فیلم به کارگردانی «لن وایزمن» و تهیه‌کنندگی «چاد استاهلسکی» ساخته شده و تمام بازیگران سری اصلی مجموعه جان ویک نیز در آن حضور دارند. پس از مرگ جان ویک در قسمت چهارم این مجموعه، کمانه‌زنی‌های زیادی برای حضور «کیانو ریوز» در این فیلم وجود داشت که شب گذشته، لاینزگیت به همه آن‌ها پایان داد.

«آدام فوگلسون»، مدیر عامل استودیوی لاینزگیت (Lionsgate) تاکید کرد که این در واقع اولین نگاه به فیلم است؛ زیرا در دو سال گذشته تصاویر جعلی زیادی منتشر شده‌اند. فیلم بالرین برنامه‌ریزی شده تا برای 6 ژوئن 2025 (17 خرداد 1403) اکران شود.

فیلم Ballerina

تریلری که لاینزگیت در جریان ارائه خود به صاحبان و مدیران سینما در CinemaCon به اشتراک گذاشت، تصاویری از «آنا دی آرماس» را نشان داد و مثل اینکه «کیانو ریوز» نیز در فیلم حضور داشت. داستان فیلم بالرین، بین جان ویک: 3 و جان ویک: 4 می‌گذرد و به همین دلیل، امکان حضور خود «جان ویک» نیز بالا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «کیانو ریوز» در فیلم Ballerina چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *