آیس آسپاس به فیلم High and Low پیوست

« آیس اسپایس » رپر معروف نسل جدید آمریکایی، قرار است در تفسیر مجدد انگلیسی زبان «اسپایک لی»، یعنی فیلم High and Low بازی کند.

فیلم سینمایی High and Low اولین بازیگری «آیس اسپایس» را رقم خواهد زد و او در حال حاضر فیلمبرداری این پروژه را با بازی «دنزل واشنگتن» آغاز کرده است. هفته گذشته اعلام شده بود که «واشنگتن» در این فیلم نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیس آسپاس به فیلم High and Low پیوست

این خواننده سبک رپ، پس از انتشار تک‌آهنگ موفقیت‌آمیز خود یعنی Munch (Feelin’ U) و همکاری‌هایی که با «تیلور سوئیفت» و «نیکی میناژ» داشت، به شهرت رسید. او امسال نامزد چهار جایزه گرمی، از جمله بهترین آهنگ رپ و بهترین هنرمند جدید. اولین آلبوم استودیویی به نام Y2K شد.

فیلم High and Low

این پروژه، پنجمین همکاری «واشنگتن» و «اسپایک لی» است. استودیوی «اپل اورجینال فیلم» (Apple Original Films) و ای 24 (A24)، در این پروژه شریک هستند. این فیلم، پیش از عرضه جهانی، در شبکه AppleTV+ توسط A24 در سینما منتشر خواهد شد.

«اپل اورجینال فیلم»، روز چهارشنبه، عکسی از «واشنگتن» و «لی» در صفحه رسمی X (توییتر سابق) خود منتشر کرد و گفت که تولید این پروژه رسما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی رپرها و خوانندگان در آثار سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *