اپل بازی جدید Quartiles را وارد گوشی‌های آیفون کرد

نسخه بتای iOS 17.5، امکانات جدید و ویژه‌ای ندارد؛ اما شامل بازی جدید Quartiles است که فقط مشترکان سرویس اپل نیوز می‎‌توانند آن را تجربه کنند.

با توجه به گزارش «مک‌رومرز»، در بازی  Quartiles کاربران باید قطعات مختلف را ترکیب کرده تا واژه‌ها را بسازند و امتیاز کسب کنند. هر پازل با 20 قطعه آغاز می‌شود و هر واژه از ترکیب یک تا چهار قطعه تشکیل خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اپل بازی جدید Quartiles را وارد گوشی‌های آیفون کرد

با توجه به گزارش «مک‌رومرز»، Quartiles یک بازی پازلی است که برای مشترکان «اپل نیوز پلاس» در دسترس قرار دارد. در این بازی، هر چارک (Quartile) به معنی یک کلمه خواهد بود که از ترکیب چهار قطعه پازل ساخته می‌شود. با پیدا کردن هر پنج چارک در پازل، شما می‌توانید 40 امتیاز پاداش کسب کنید.

Quartiles سومین بازی پازل در دسته‌بندی Crossword و Crossword Mini است که در دسترس مشترکان «اپل نیوز پلاس» قرار می‌گیرد. این بازی‌ها همگی در سیستم‌عامل iOS 17.5 با بخش Game Center یکپارچه شده‌اند.

اگر اشتراک «اپل نیوز پلاس» را دارید، می‌توانید به این اپلیکیشن مراجعه کرده و در بخش Following و بخش Puzzles بازی Quartiles را پیدا کنید. این بازی برای آیپد و مک نیز در دسترس است. «اپل نیوز پلاس» برای خرید در کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا و بریتانیا در دسترس است؛ بازی‌های پازلی آن فقط در آمریکا و کانادا ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید Quartiles چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Macrumors


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *