نخستین تصویر سباستین استن در قامت دونالد ترامپ منتشر شد

به تازگی اولین تصویر رسمی از فیلم The Apprentice با بازی سباستین استن در نقش دونالد ترامپ و به کارگردانی یک فیلمساز ایرانی منتشر شد.

از آنجایی «دونالد ترامپ» 77 ساله، به عنوان یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های تاریخ آمریکا شناخته می‌شود، صنعت هالیوود علاقه‌مند است تا فیلم زندگی‌اش را با عنوان فیلم دستیار بسازد. او در زمینه‌های مختلفی فعالیت‌های بسیاری داشته است، از جمله دوره‌ای که به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در سال‌های 2017 تا 2021 انتخاب شد و او را به یک شخصیت سیاسی و اقتصادی بسیار مهم تبدیل کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تصویر سباستین استن در نقش دونالد ترامپ

در این فیلم، «سباستین استن» نقش دوران جوانی «دونالد ترامپ» را بازی می‌کند و به تجارت املاک و مستغلات او در دهه‌های 1970 تا 1980 میلادی می‌پردازد. فضای رقابتی آن دوران در آمریکا که پر از فساد و توطئه‌های پنهان بود، در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود و این جوان سعی می‌کند از سایه پدرش خارج شود.

سباستین استن

یک نکته مهم درباره این پروژه، وجود یک کارگردان ایرانی به نام «علی عباسی» است که قبلا به ساخت قسمت دوم یک مجموعه تلویزیونی محبوب به نام آخرین بازمانده از ما برای شبکه «HBO» پرداخت. فیلم دستیار قرار است در ماه مه امسال به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تصویر سباستین استن در نقش دونالد ترامپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *