نخستین تصاویر رسمی از فیلم Captain America: Brave New World منتشر شد

در روز آخر برگزاری «سینماکان»، استودیو «مارول» (Marvel) اولین تصاویر رسمی از فیلم Captain America: Brave New World را معرفی کرد.

تیزری از کاپیتان آمریکا: دنیای نو شگفت‌انگیز با بازی «آنتونی مکی» و «هریسون فورد» برای حاظران سینما پخش شد، اما هواداران باید برای مشاهده ویدیوی کامل تا مراسم کامیک کان منتظر بمانند. «جولیوس اونا» به عنوان کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا 4 انتخاب شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Captain America: Brave New World

«آنتونی مکی» در نقش «سم ویلسون» بازی می‌کند، اما در نقش «کاپیتان آمریکا» قرار می‌گیرد. همچنین، «هریسون فورد» نقش «ژنرال راس» را بازی می‌کند که در حال حاضر رئیس جمهور است. داستان این فیلم، ادامه وقایع سریال فالکون و سرباز زمستان را پیگیری می‌کند که در سال 2021 پخش شده است.

«فورد» در نقش رئیس جمهور از «سم ویلسون» می‌خواهد انتقام‌جویان را احیا کند. او از عملکرد «ویلسون» در مکزیک راضی است، اما «ویلسون» با او اختلاف نظر دارد. «آنتونی مکی» خوشحال است که سرانجام فیلم مارول خودش را دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

فیلم Captain America: Brave New World فیلم Captain America: Brave New World

 

«تام هالند» در یک برنامه در سال 2021 به شوخی اشاره کرده بود که «آنتونی مکی» در دنیای سینمایی مارول فیلم جداگانه‌ای ندارد؛ اما «مکی» در یک مصاحبه جدید با مجله «اینترتینمنت ویکلی» اعلام کرده بود که حالا وقت انتقام از «هالند» رسیده است و او را به افتتاحیه فیلم دعوت خواهند کرد. فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای نو شگفت‌انگیز در تاریخ 14 فوریه 2025 مصادف با 26 بهمن 1403 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Captain America: Brave New World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *