فیلمبرداری فیلم جدید رایان کوگلر آغاز شد

فیلم جدید رایان کوگلر و « مایکل بی جردن » در راه است و این دو نفر برای تولید یک فیلم هیجان‌انگیز و ماوراءالطبیعه بدون عنوان، با کمپانی برادران وارنر همکاری می‌کنند.

اگرچه جزئیات داستانی این فیلم هنوز مخفی مانده؛ اما خبر از آغاز فیلمبرداری آن به گوش رسیده است. «اتومن دورالد» (Autumn Durald)، فیلمبردار این اثر هیجان‌انگیز، یک عکس از صحنه فیلمبرداری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و به آغاز فیلمبرداری این پروژه اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم جدید رایان کوگلر آغاز شد

«مایکل بی جردن» در چند فیلم دیگر با «رایان کوگلر» همکاری داشته است. این فیلم «رایان کوگلر»، در تاریخ 7 مارس 2025 (17 اسفند 1403) در سینماها اکران خواهد شد. «جک اوکانل»، «دلروی لیندو»، «جیم لاوسون»، «عمر بنسون» «میلر» و «وونمی موساکو» در این فیلم بازی می‌کنند.

«رایان کوگلر» در حال نوشتن فیلمنامه این پروژه است و «زینزی کوگلر» و «سو اوهانیان» نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند. تهیه‌کننده اجرایی فیلم «لودویگ گورانسون»، آهنگسازهای آن، «ربکا چو» و «ویل گرینفیلد» هستند.

فیلم جدید رایان کوگلر

«رایان کوگلر» یک فیلمساز با دو بار نامزد جایزه اسکار و برنده چهار جایزه تصویر NAACP و چهار جایزه بلک ریل است که نامزدی جوایز گلدن گلوب و گرمی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شروع فیلمبرداری فیلم جدید رایان کوگلر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *