فصل سوم و چهارم سریال Silo ساخته می‌شود

به نظر می‌رسد که شبکه اپل تی‌وی در نظر دارد فصل‌های سوم و چهارم سریال Silo را تولید کند و آن‌ها را که تاکنون تنها یک فصل از آن پخش شده را پشت سر هم فیلمبرداری کند.

سریال سیلو که بر اساس سه رمان از مجموعه Wool trilogy ساخته شده و از جمله بهترین سریال‌های اپل تی‌وی محسوب می‌شود که استقبال خوبی از سوی بینندگان و منتقدان دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل سوم و چهارم سریال Silo ساخته می‌شود

«ربکا فرگوسن»، بازیگر این سریال در یک مصاحبه با نشریه کلایدر اعلام کرد که برنامه‌شان برای آینده این است که فصل سوم و چهارم سریال سیلو را پشت سر هم تولید کنند. این تولید با استفاده از بودجه بزرگ جهانی که نویسنده کتاب‌های Wool trilogy، یعنی «هیو هووی» خلق کرده، گسترش می‌یابد و قصد دارد داستان سه کتاب را در چهار فصل سریال تلویزیونی روایت کند.

«ربکا فرگوسن» اشاره کرده که پایان داستان را از همین حالا مشخص کرده‌اند و به همین خاطر می‌خواهند با فیلمبرداری پیاپی دو فصل پایانی، به شکلی بهینه کار را تمام کنند.

سریال Silo

داستان سریال سیلو درباره زندگی شخصیتی به نام «ژولیت» است که «ربکا فرگوسن» نقش آن را بازی می‌کند. او یک مهندس است که در یک سیلوی دیستوپیایی حضور دارد و این سیلو مردم را از شرایط خطرناک و سمی دنیای بیرون در امان نگه می‌دارد.

در طول داستان، «ژولیت» اسراری را از داخل و خارج از دیوارهای سیلو کشف می‌کند که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. فصل دوم سیلو در حال حاضر در فاز پس از تولید قرار دارد و تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست؛ اما احتمالاً در سال 2024 پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای سریال Silo چیست؟ آیا فصل اول این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *