جیمز گان از آغاز تولید فصل دوم Peacemaker خبر داد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، « جیمز گان » تصویری منتشر کرد که اعلام می‌کند فصل دوم سریال Peacemaker در حال شروع فرآیند فیلم‌برداری است.

«جیمز گان» که اکنون به عنوان مدیر دنیای سینمایی دی‌سی (DC) فعالیت دارد، روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. او هم‌اکنون در حال کار به روی فیلم سوپرمن است که در سال 2025 به عنوان آغازگر جهان سینمایی DC معرفی شده و در حال حاضر، فیلمبرداری می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز تولید فصل دوم سریال Peacemaker

اکنون به نظر می‌رسد که پس از مدتی انتظار، زمان تولید فصل 2 Peacemaker با بازی «جان سینا» نیز فرا رسیده و ما می‌توانیم شاهد ماجراجویی این شخصیت در یک دنیای کاملاً جدید باشیم. تولید این دو پروژه به صورت همزمان ادامه خواهد یافت.

می‌توان گفت که یکی از ویژگی‌های مهم «جیمز گان»، فعالیت فراوان او در شبکه‌های اجتماعی است که به طرفداران دی‌سی اطلاعاتی درباره وضعیت جدید دنیای سینمایی DC را می‌دهد. به همین دلیل او در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از کلاه Peacemaker را منتشر کرده و خبر از شروع فرآیند فیلم‌برداری فصل دوم این مجموعه تلویزیونی را داده است. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

فصل دوم سریال Peacemaker

در فاز اول جهان سینمایی DC که به خدایان و هیولاها معروف است، ده‌ها فیلم و سریال ابرقهرمانی وجود خواهند داشت و سوپرمن و صلح‌‌جو تنها بخشی از برنامه‌های «جیمز گان» و «پیتر سفران» برای جذب طرفداران دی‌سی هستند؛ اما فصل 2 سریال Peacemaker یکی از مواردی است که از جهان سینمایی DC به دنیای جدیدی منتقل شده و باید ببینیم چگونه این انتقال داستانی توجیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای جدید «جیمز گان» در دنیای سینمایی دی‌سی چیست؟ آیا او موفق می‌شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *