سریال نون خ 5 به پربازدیدترین مجموعه تلویزیونی نوروزی تبدیل شد

به تازگی طی گزارشی از طرف سازمان صدا و سیما، مشخص شد که سریال نون خ 5 پربازدیدترین و برترین مجموعه تلویزیونی نوروزی بوده است.

با توجه به نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال نون خ پنج به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه‌کنندگی «مهدی فرجی» که از پانزدهم فروردین در شبکه یک سیما پخش شده است، با 41 درصد رضایت بینندگان، در رتبه برتر سریال‌های تلویزیونی قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استقبال فوق‌العاده مخاطبان از سریال نون خ 5

به گزارش صبا، نون خ 1 در نوروز 98، نون خ 2 در اواخر فروردین 99 و نون خ 3 در نوروز 1400 از شبکه یک سیما پخش شده‌اند. این مجموعه در دسته‌بندی سریال‌های کمدی و طنز تلویزیونی، جزو موفق‌ترین‌هاست و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته پربیننده‌ترین سریال نوروزی شده بود.

فصل پنجم سریال نون خ به دنبال موفقیت فصل‌های قبلی، با کارگردانی «سعید آقاخانی»، تهیه‌کنندگی «مهدی فرجی»، و نویسندگی «امیر وفایی» تولید شده است.

سریال نون خ 5

بازیگران این سریال شامل «سعید آقاخانی»، «حمیدرضا آذرنگ»، «سیروس میمنت»، «کاظم نوربخش»، «هدیه بازوند»، «ندا قاسمی»، «پاشا جمالی»، «ماشاءالله وروایی»، «صهبا شرافتی»، «مجید یاسر»، «سیدحسین موسوی»، «رضا رشیدی»، «سیروس سپهری»، «مهرنوش طوسی»، «افشین ملکی»، «علی اخوان»، «ماهرخ یخچال»، «پروانه لطفی»، «ساناز سماواتی»، «نارین ایوبی»، «نسرین مرادی»، «هدی استواری»، «اتنا مهیاری»، «سوژین حسن‌پور»، و «رضا خداداد بیگی» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه نون خ 5 چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *