درآمد 93 میلیون دلاری انیمه The Boy and the Heron در سینمای چین

فروش سینمایی انیمه The Boy and the Heron پس از آخر هفته دوم به 93 میلیون دلار رسید. این دستاورد نشان‌دهنده محبوبیت و پذیرش بالای این انیمه در چین است.

انیمیشن ژاپنی پسر و ماهیخوار ، برنده جایزه اسکار، به‌عنوان فیلمی برتر در باکس آفیس کشور چین قرار گرفت و دومین برد آخر هفته را به نام خود ثبت کرد. این انیمیشن با محتوای خلاقانه و داستانی جذاب، توانسته جایگاه برتری را در باکس آفیس چین به دست آورد و توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


درآمد 93 میلیون دلاری انیمه The Boy and the Heron در سینمای چین

انیمه پسر و حواصیل که دو ماه گذشته برنده جایزه اسکار شد، در جایگاه نخست باکس آفیس چین قرار گرفته و در دومین آخر هفته اکران خود، برد دوم را به نام خود ثبت کرد.

فیلم گودزیلا ایکس کنگ: امپراتوری جدید که توسط گروه Legendary Entertainment در چین ساخته شده، در سومین آخر هفته اکران خود به درآمد 10.7 میلیون دلار رسید. با افزودن این مبلغ به درآمدهای قبلی، مجموع کل درآمد این فیلم در چین به 110 میلیون دلار می‌رسد. این فیلم به خوبی در سینماهای IMAX نیز پخش می‌شود.

از این 110 میلیون دلار، 1.1 میلیون دلار از محل نمایش فیلم در سینماهای IMAX جمع‌آوری شده است. با افزودن این مبلغ به درآمد قبلی فیلم در سینماهای IMAX، مجموع کل فیلم گودزیلا ایکس کنگ: امپراتوری جدید در چین اکنون به 14.8 میلیون دلار می‌رسد.

انیمه The Boy and the Heron

فیلم پاندای کونگ فو کار 4 در چهارمین آخر هفته اکران خود در چین، به مبلغ 2.5 میلیون دلار درآمد رسید و در جایگاه سوم باقی ماند. از زمان انتشار فیلم در تاریخ 22 مارس 2024 (2 فروردین 1403)، مجموع کل درآمد این فیلم در چین به 45.6 میلیون دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه The Boy and the Heron چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *