کیانو ریوز صداپیشگی شخصیت Shadow در فیلم Sonic the Hedgehog 3 را بر عهده دارد

گفته می‌شود چندین منبع حضور کیانو ریوز (Keanu Reeves) در فیلم Sonic the Hedgehog 3 در نقش صدا پیشه شخصیت Shadow را تایید کرده‌اند.

با توجه به گزارشی از پایگاه خبری «ورایتی»، «کیانو ریوز» در Sonic the Hedgehog 3 حضور خواهد داشت. او به عنوان ستاره این فیلم و با صداپیشگی «شَدو» که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فرانچایز سونیک است، درخشیده و به عنوان صداپیشه آن شخصیت عمل خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیانو ریوز صداپیشگی شخصیت Shadow در فیلم Sonic the Hedgehog 3 را بر عهده دارد

این خبر به صورت رسمی توسط استودیو «پارامونت» تایید شده و این موضوع طرفداران این فرانچایز را هیجان‌زده کرد. «شدو» یکی از شخصیت‌های محبوب در میان طرفداران سونیک بوده و حضور او در فیلم دوم این مجموعه بسشیار فوق‌العاده خواهد بود.

فیلم Sonic the Hedgehog 3

در فیلم دوم «سونیک»، «شدو» حضور کوتاهی داشت و حتی یک کلمه نگفت. این شخصیت در یک تیوب شیشه‌ای دیده شد که اشاره به داستان ظهور او در بازی‌های ویدیویی داشت.

«پارامونت» ممکن است قصد داشته باشد داستانی از Sonic 2 Advanture را بازگو کند، جایی که «شدو» برای اولین بار دیده شد. این شخصیت ابتدا به عنوان یک دشمن حضور پیدا کرد و بعدها به یک ضدقهرمان تبدیل شد. او و «سونیک» با هم همکاری داشتند؛ اما به سختی می‌توان او را یک دوست نامید؛ «سونیک» از دیدن او در کنار «تیلز»، «ناکلز» و «امی» خوشحال می‌شود، اما «شدو» بیشتر منزوی است.

فیلم سونیک خارپشت 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (جمعه 30 آذر) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صداپیشگی شخصیت Shadow توسط «کیانو ریوز» در فیلم Sonic the Hedgehog 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *