از پوستر جشنواره فیلم کن 2024 رونمایی شد

اخیرا از پوستر جشنواره فیلم کن 2024 که پس زمینه آن شامل صحنه‌ای از یک فیلم کلاسیک ژاپنی که در سال 1991 از برنامه حذف شده بود است، رونمایی شد.

در پوستر این دوره از جشنواره کن، صحنه‌ای از فیلم کلاسیک ژاپنی به نام راپسودی در ماه اوت به تصویر کشیده شده است که در سال 1991 در شهر کن از برنامه حذف شده بود. این اقدام به گفته‌ هالیوود ریپورتر، نشان از تمایل کن به یادآوری تاریخ سینما در محصولات رسمی خود دارد و به همین دلیل این قاعده در پوستر امسال نیز مستثنی نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر جشنواره فیلم کن 2024

پوستر امسال با موضوعی که در جشنواره کن امسال برگزار می‌شود، یعنی موضوع ژاپنی، همخوانی دارد. در ابتدای این هفته، جشنواره کن اعلام کرده بود که جایزه افتخاری نخل طلا را به استودیو انیمه ژاپنی «Ghibli» اهدا خواهد کرد. این اولین بار است که این جشنواره بالاترین جایزه خود را به یک شرکت به جای یک هنرمند اهدا می‌کند.

پوستر جشنواره فیلم کن 2024

پوستر سال 2024 به هیئت منصفه امسال که تحت رهبری کارگردان باربی، «گریتا گرویگ» فعالیت می‌کند، توجه دارد. در حالی که اعضای هیئت منصفه فیلم‌های در حال اجرا برای نخل طلا را ارزیابی می‌کنند. جشنواره کن امسال در تاریخ 14 مه (25 اردیبهشت 1403) با نمایش دوم فیلم «کوئنتین دوپیو» با بازی «لیا سیدوکس» و «وینسنت لیندون» آغاز شده و تا تاریخ 24 مه (4 خرداد 1403) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر جشنواره فیلم کن 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *