کیانو ریوز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Entertainment System Is Down

به تازگی خبری مبنی بر اینکه کیانو ریوز در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Entertainment System Is Down است، منتشر شده که اتفاقاتی را در پی داشت.

کارگردان فیلم The Entertainment System Is Down، «روبن اوستلوند» است که دو جایزه نخل طلای جشنواره فیلم کن دارد. این فیلم به عنوان یک طنز اجتماعی در یک پرواز طولانی با مشکلات سیستم سرگرمی در آن شناخته شده و «روبن اوستلوند» قصد دارد آن را به عنوان یکی از پروژه‌های جاه‌طلبانه‌اش معرفی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیانو ریوز در فیلم The Entertainment System Is Down

اطلاعات دقیق در مورد داستان فیلم The Entertainment System Is Down هنوز منتشر نشده، اما «روبن اوستلوند» چندین‌بار به عنوان یک طنز اجتماعی این موضوع را مطرح کرد. «روبن اوستلوند» تا به حال فیلمنامه را نهایی کرده و منتظر مذاکره با بازیگران برای این پروژه است.

در مورد نقش «کیانو ریوز» در این فیلم، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما احتمالا او نیز بخشی از گروه بازیگران بین‌المللی این فیلم خواهد بود. این فیلم بعد از فیلم مثلث غم «روبن اوستلوند» که برنده جایزه نخل طلای جشنواره فیلم «کن» شد، پخش می‌شود.

کیانو ریوز

در حال حاضر، «اوستلوند» در حال تولید The Entertainment System Is Down با همکاری «اریک همندورف» از طریق بنر پلتفرم «پروداکشن» در گوتنبرگ سوئد است. امیدواریم که این فیلم نیز موفقیتی مانند فیلم‌های قبلی «اوستلوند» داشته باشد و علاوه بر جلب توجه طرفداران خود، جوایز زیادی را نیز از جشنواره‌های معتبر کسب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی کیانو ریوز در فیلم‌های جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *