تیزر مجموعه نمایشی هیس، هیچی نیس منتشر شد

از امروز اول اردیبهشت، مجموعه تلویزیونی هیس، هیچی نیس! که توسط «حمیدرضا عطارد» تهیه شده، روی آنتن شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود.

سریال کمدی هیس، هیچی نیس! به کارگردانی «حسین حقانی» و تهیه کنندگی «حمیدرضا عطارد»، با دیدی طنز به رویدادهای تاریخی جهان می‌پردازد و همچنین از شبکه امید نیز پخش می‌شود. پخش این مجموعه شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما و چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه امید انجام خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مجموعه تلویزیونی هیس، هیچی نیس!

موسیقی تیتراژ این مجموعه توسط «معین ادیم» ساخته شده و «مجید امیری» نیز آن را اجرا کرده؛ مسئولیت متن تیتراژ نیز بر عهده «مهناز رودساز» بوده است.. این مجموعه اولین کار مرکز تولیدات نوجوان «سوره» است و با همکاری سازمان سینمایی «سوره» برای مخاطبان نوجوان تولید شد. در این مجموعه، از بازیگران تئاتر استفاده شده که شامل 15 بازیگر اصلی و 20 بازیگر فرعی می‌شوند.

بازیگران اصلی این مجموعه شامل «مجید امیری»، «علی فرحناک»، «حمید لاجوردی»، «ماشالله کوهستانی»، «مهدی برقعی»، «مجید بخششیان»، «محمد حاج‌بابایی»، «مهناز رودساز»، «مهدی ملاک» و «جواد پیروزی» هستند. «زینب یزدانی» به عنوان سرپرست پژوهشگران، «مجید بخششیان» به عنوان سرپرست نویسندگان و «مهناز رودساز» به عنوان نویسنده فیلمنامه در این مجموعه مشغول به کار هستند. فصل نخست این مجموعه شامل 26 قسمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه تلویزیونی هیس، هیچی نیس! چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *