تاریخ اکران فیلم Project Hail Mary مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Project Hail Mary به کارگردانی «رایان گاسلینگ» مشخص شد. این فیلم برگرفته از آثار کارگردانان مشهوری مانند «لرد» و «میلر» ساخته شده است.

استودیوی آمازون MGM تاریخ اکران Project Hail Mary، فیلمی با ژانر ماجراجویی و فضایی به کارگردانی «رایان گاسلینگ»، مشخص کرده که به کارگردانی «فیل لرد» و «کریستوفر میلر» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Project Hail Mary مشخص شد

تهیه‌کنندگان «امی پاسکال»، « رایان گاسلینگ »، «فیل لرد»، «کریستوفر میلر»، «آدیتیا سود»، «ریچل اوکانر» و «اندی ویر» هستند. این فیلم که برای آی‌مکس» فیلمبرداری شده، بر اساس رمان ویر (مریخی) ساخته و داستانش در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد.

«رایان گاسلینگ» در نقش «رایلند گریس»، یک معلم مدرسه است که به‌عنوان یک فضانورد، تنها و بی‌خاطره در ایستگاه فضایی از کما بیدار می‌شود و هیچ خاطره‌ای از مأموریتش ندارد. خاطراتش ناگهان به او باز می‌گردد و او متوجه می‌شود که به منظومه‌ی شمسی Tau Ceti، در فاصله‌ی 12 سال نوری از زمین، برای معکوس کردن تأثیر یک رویداد فضایی که سیاره ما را به مراحل اولیه‌ی عصر یخبندان پرتاب کرده بود، فرستاده شده است.

فیلم Project Hail Mary

همچنین، وقتی جزئیات بیشتری از مأموریت آشکار می‌شود، او متوجه می‌شود که ممکن است نیاز به همکاری دیگران داشته باشد. تاریخ اکران این فیلم مقرر برای 20 مارس 2026 (31 اسفند 1404) است و هیچ ورودی سنگین دیگری در همان هفته برای اکران فیلم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Project Hail Mary چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *