سروش صحت دومین سریال خود را برای شبکه نمایش خانگی خواهد ساخت

به تازگی اخباری منتشر شده که در آن به ساخت دومین سریال شبکه خانگی سروش صحت اشاره می‌کند. این اثر قرار است بزودی ساخته شود.

پس از تکمیل ساخت سریال محبوب مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ « سروش صحت » با سریال دوم خود در شبکه نمایش خانگی، مجدداً در دنیای تلویزیون حضور یافت. این مرتبه، وی در سریال لیسانسه‌ها به عنوان کارگردان مشغول به کار شد؛ اما پس از اتمام فصل سوم این سریال تصمیم گرفت از تلویزیون فاصله بگیرد و به عنوان کارگردان در شبکه خانگی و صنعت سینما فعالیت خود را ادامه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دومین سریال شبکه خانگی سروش صحت

در سال 1399 با جلوه‌های خاص و کیفیت بالای ساخت، سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ به کارگردانی «سروش صحت» با موفقیت به نمایش درآمد. این اثر که در سال 1402 از طریق دو پلتفرم «نماوا» و «فیلیمو» پخش شد، توجه بسیاری از مخاطبان را، به ویژه افرادی که به طور جدی‌تر سینما و تلویزیون را پیگیری می‌کنند به خود جلب کرد.

پس از اتمام این پروژه، «سروش صحت» به کارگردانی فیلم سینمایی دوم خود، با عنوان صبحانه با زرافه‌ها پرداخت. این کمدی خاص در جشنواره چهل و دوم معرفی شد؛ اما با وجود توجه مخاطبان داوران به شکلی غیرمنتظره این فیلم را نادیده گرفتند. هنوز سرنوشت اکران عمومی این فیلم مبهم است.

دومین سریال شبکه خانگی سروش صحت

با ورود به سال جدید، «سروش صحت» قصد دارد به دنیای سریال‌‌سازی بازگردد و اثر جدیدی را در این عرصه تولید کند. این سریال که برای شبکه خانگی تولید می‌شود، هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است. طبق گفته‌های «سیاوش چراغی‌پور» که در آن بازی می‌کند، «صحت» پروژه جدید خود را به مرحله پیش‌ تولید رسانده و در حال انتخاب بازیگران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دومین سریال شبکه خانگی سروش صحت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *