فهرست فیلم‌های اولین جشنواره بزرگ فیلم مسلمانان اعلام شد

جشنواره فیلم مسلمانان که به عنوان اولین جشنواره بزرگ فیلم مسلمانان شناخته می‌شود، به تولیدات سینمای مسلمان اختصاص دارد که فهرست فیلم‌های حاضر در آن اعلام شد.

در این جشنواره، با حضور تعداد زیادی از فیلم‌های مورد ستایش و با حضور ستارگانی مانند «ریض احمد» و «نبهان رضوان» دو بازیگر بریتانیایی پاکستانی‌تبار؛ به تجلیل از تجربه‌های مسلمانان از طریق رسانه فیلم می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین جشنواره بزرگ فیلم مسلمانان

در این جشنواره، فیلم‌هایی مانند دامی به کارگردانی «یان دیمانج» با بازی «ریض احمد» بازیگر برنده اسکار، به نمایش درآمده است. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که در سفر به پاریس با میراث فرانسوی و الجزایری خود روبرو می‌شود.

فیلم در دوربین به کارگردانی «خالد» با بازی «نبهان رضوان» نیز از جمله فیلم‌های برجسته این جشنواره است. در این فیلم، «نبهان رضوان» نقش بازیگری را بازی می‌کند که در تلاش است تا در صنعت فیلم‌سازی حرفه‌ای شود. همچنین، فیلم سگان شکاری به کارگردانی «کمال لزرق» که یک فیلم جنایی است و در کازابلانکا فیلمبرداری شده، از دیگر فیلم‌های برجسته این جشنواره محسوب می‌شود که در بخش نوعی نگاه جشنواره‌ کن نیز جایزه‌ای کسب کرده است.

اولین جشنواره بزرگ فیلم مسلمانان

این جشنواره با هدف تقویت صداهای متنوعی که سینما را کشف می‌کنند و ورود جشنواره بین‌المللی فیلم به مدار جشنواره‌های مسلمانان، در روزهای 10 تا 13 خرداد در لندن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اولین جشنواره بزرگ فیلم مسلمانان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *