تاریخ انتشار بازی Zenless Zone Zero فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار بازی Zenless Zone Zero از کمپانی «MiHoYo»، سازنده بازی محبوب Genshin Impact، به صورت تصادفی توسط اپ استور لو رفت.

طبق اطلاعات لو رفته، Zenless Zone Zero در تاریخ 3 جولای 2024 (13 تیر 1403) برای سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد. «MiHoYo» هنوز این تاریخ را به طور رسمی تأیید نکرده، اما انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری راجع به تاریخ عرضه Zenless Zone Zero برای سایر پلتفرم‌ها مانند پلی استیشن 5، پی‌سی (کامپیوتر) و اندروید منتشر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار بازی Zenless Zone Zero

Zenless Zone Zero یک بازی اکشن نقش‌آفرینی (RPG) است، اما برخلاف Genshin Impact که دنیایی وسیع و آزاد دارد، بیشتر به ژانر روگ‌لایک و کاوش در سیاه‌چاله‌ها (dungeon crawling) تمرکز کرده است.

Zenless Zone Zero مانند Genshin Impact یک بازی اکشن نقش‌آفرینی (RPG) است، اما تفاوت‌های اساسی بین این دو بازی وجود دارد. Zenless Zone Zero بیشتر بر روی عناصر روگ لایک و dungeon crawling تمرکز دارد و برخلاف Genshin Impact که یک بازی جهان باز بزرگ است، نقشه‌های کوچک‌تر و متمرکزتری خواهد داشت.

تاریخ انتشار بازی Zenless Zone Zero

این بازی برای پلتفرم‌های آی‌اواس (iOS)، پلی استیشن 5 (PlayStation 5)، کامپیوتر (PC) و اندروید (Android) در حال توسعه است و انتظار می‌رود به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتر و تریلرهای جدیدی از آن باشیم.

برای گیمرهایی که به دنبال تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز در ژانر RPG هستند، Zenless Zone Zero می‌تواند انتخابی عالی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Zenless Zone Zero چیست؟ آیا ار طرفداران بازی‌های نقش آفرینی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *