فیلم Venom: The Last Dance دو هفته زودتر اکران می‌شود

به تازگی خبری منتشر شده که در آن به تغییر تاریخ اکران فیلم Venom: The Last Dance اشاره می‌کند. این خبر می‌گوید که این فیلم دو هفته زودتر اکران خواهد شد.

چهار سال از انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایالت متحده گذشته و به این معناست که زمان انتخابات بعدی فرا رسیده و رقابت «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین انتخاباتی خواهد بود که بر اساس این است که کدام سیاستمدار کمتر مورد تنفر مردم ایالت متحده قرار دارند. این اتفاق به عنوان رویداد خارجی، باعث تغییر تاریخ‌های اکران برخی فیلم‌ها نیز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Venom: The Last Dance

با توجه به انتخابات در کشور آمریکا، فیلم ونوم 3 که به عنوان سومین فیلم ونوم شناخته می‌شود، تاریخ اکران خود را تغییر داده تا از سایه انتخابات آمریکا در امان بماند. حتی این خبر هم منتشر شده که هیچ اکران مهمی در هفته اول نوامبر وجود نخواهد داشت؛ حتی گلادیاتور 2 که در تاریخ 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) به عنوان یک دستاورد تئاتری بعدی محسوب می‌شود.

تاریخ انتشار Venom: The Last Dance

به نظر می‌رسد که با وجود اینکه برخی از آمریکایی‌ها ممکن است از تمامی سیاست‌ها خسته شده باشند، اما فیلم‌ها به ریسک انتشار یک فیلم ضعیف در زمانی که بیشتر چشم‌ها به یک موضوع است، علاقه‌ای ندارند و می‌خواهند تاریخ اکران فیلم‌های خود را به تعویق بیندازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار Venom: The Last Dance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *