سلن دیون از بازگشتش به صحنه می‌گوید

پس از غیبتی طولانی مدت، « سلن دیون » خواننده معروف کانادایی، در جلد جدید مجله «Vogue» با عنوان طلایی بازگشت بزرگ حاضر شده است.

در گفتگو با این مجله که به تازگی منتشر شده، «سلن» به سوالاتی درباره بازگشت به صحنه کنسرت پاسخ داده است. او که در سن 56 سالگی قرار دارد، به سوالاتی درمورد بازگشت به صحنه کنسرت‌ها پاسخ داده و گفته است:

من نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم، زیرا برای چهار سال به خودم می‌گفتم که یا برنمی‌گردم یا آماده‌ام یا آماده نیستم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازگشت سلن دیون

وی افزود:

امروز نمی‌توانم به شما بگویم که بله، در چند ماه آینده بر روی صحنه خواهم رفت. الان نمی‌دانم. بدنم به من خواهد گفت.

این خواننده مشهور اهل کانادا در ماه مه 2023 به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی به نام سندرم شخص سفت (SPS) مجبور به لغو تور جهانی کنسرت‌های خود شد. این بیماری باعث کاهش قابلیت حرکت و ایجاد سفتی در عضلات می‌شود.

سلن دیون

از آن زمان تاکنون، «سلن دیون» به فعالیت‌هایش در صنعت موسیقی و کارهای دیگر ادامه داده و در گفتگو با مجله «Vogue» به این موضوعات هم اشاره کرده است. تلاش‌ها و پیشرفت‌های او در مواجهه با این بیماری و امیدواری برای بازگشت به صحنه کنسرت‌ها، از جمله موضوعاتی بوده که در جلد جدید این مجله بیان شد.

بنابراین، این بازگشت مورد انتظار «سلین دیون» به عنوان یکی از خواننده‌های برجسته دنیای موسیقی، برای طرفدارانش یک اتفاق مهم و شگفت‌انگیز خواهد بود که با امیدواری بهبود و بهتر شدن وضعیت سلامتی وی، منتظرش هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت سلن دیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *