تندی نیوتون به فصل دوم سریال Wednesday پیوست

اخیرا، شبکه نتفلیکس موفق به جذب بازیگران برجسته‌‌ای مانند تندی نیوتون ، بازیگر سریال West World به فصل دوم سریال Wednesday شده است.

حضور «تندی نیوتون»، بازیگر سریال Westworld در فصل دوم سریال ونزدی ، نشان از تمایل این شبکه به جلب بازیگرانی با تجربه برای پروژه‌های خود دارد. به گفته‌ی A1-MCI، یک بازیگر دیگر نیز به این لیست اضافه شده، اما جزئیات بیشتری درباره نقش او در این سریال به انتشار نرسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تندی نیوتون به فصل دوم سریال Wednesday پیوست

«تندی نیوتون»، با بازی در سریال Westworld، توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و حضورش در سریال Wednesday احتمالاً منجر به افزایش جذابیت این سریال خواهد شد. همچنین، حضور بازیگرانی همچون «جنا اورتگا»، «کاترین زتا جونز»، «لوئیس گازمن» و سایر هنرمندان موفق، نشان از تنوع و کیفیت این سریال دارد؛ اما هنوز جزئیاتی از داستان و نقش‌های بازیگران در فصل دوم این سریال منتشر نشده است.

تندی نیوتون

با این وجود، برخی از طرفداران امیدوارند که با حضور «تندی نیوتون» و سایر بازیگران موفق و لایق، سریال Wednesday بتواند مخاطبان خود را به خود جلب کرده و موفقیتی بزرگ و عالی را در مسیرش تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن تندی نیوتون به فصل دوم سریال Wednesday چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *