بازیگران فیلم The Thursday Murder Club مشخص شدند

به تازگی خبری منتشر شده که در آن عنوان می‌کند بازیگران فیلم The Thursday Murder Club مشخص شدند. کمپانی تولید «استیون اسپیلبرگ»، «آمبلین انترتینمنت» این فیلم را تولید می‌کند.

فیلم باشگاه قتل چهارشنبه بر اساس رمانی با همین نام از مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی بریتانیایی «ریچارد اوسمن» است. «اوسمن» امروز این خبر را در پادکست خود به نام بقیه‌ آن سرگرمی است تایید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم The Thursday Murder Club

داستان این فیلم درباره یک گروه از دوستان سالخورده در یک خانه سالمندان است که برای سرگرمی به حل پرونده‌های قتل می‌پردازند، اما خود را در یک پرونده واقعی گرفتار می‌بینند. «هلن میرن» نقش «الیزابت»، یک جاسوس بازنشسته و «بن کینگزلی» نقش «ابراهیم»، یک روانپزشک بازنشسته را ایفا می‌کند و «پیرس بروسنان» نیز یک فعال بازنشسته اتحادیه است. مذاکرات برای بازیگری در نقش چهارمین عضو گروه یعنی «جویس» همچنان ادامه دارد.

بازیگران فیلم The Thursday Murder Club

نویسندگی و کارگردانی این فیلم را « کریس کلمبوس » بر عهده دارد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در پایان ژوئن شروع شود و تا ماه سپتامبر ادامه پیدا کند. «کلمبوس»، در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های معروفی از جمله تنها در خانه، مرد دابلین و هری پاتر را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم The Thursday Murder Club چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *