تریلر انیمیشن Robot Dreams منتشر شد

اخیرا تریلر انیمیشن Robot Dreams محصول کمپانی «نئون» منتشر شده است که اثری بدون دیالوگ بوده و برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

کمپانی «نئون» به تازگی تریلری برای انیمیشن سینمایی Robot Dreams منتشر کرده که بدون دیالوگ است. این انیمیشن برای اولین بار در جشنواره «فیلم کن» در ماه مه 2023 به نمایش درآمد و توانست تحسین منتقدان را به‌دست آورد. سپس در سال 2024 نامزد بهترین انیمیشن سال شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Robot Dreams

داستان این انیمیشن در دهه هشتاد میلادی در شهر نیویورک رخ می‌دهد و درباره دوستی غیرمنتظره یک سگ و یک ربات است. این دوستی و اثر جدایی آن‌ها بر روی زندگی‌شان، محور اصلی داستان را تشکیل می‌دهد. نویسندگی و کارگردانی این انیمیشن بر عهده فیلمساز اسپانیایی برجسته، «پابلو برگر» بوده و بر اساس کمیک بوکی به همین نام از «سارا وارون» ساخته شده است.

یکی از جذابیت‌های این انیمیشن، عدم وجود دیالوگ است که آن را از دیگر آثار متمایز می‌کند. این ویژگی باعث شده تا انیمیشن Robot Dreams به یک تجربه سینمایی جذاب و متفاوت تبدیل شود.

تریلر این انیمیشن در آستانه اکران، در سینماهای داخل آمریکا منتشر شده است و منتظر مشاهده آن هستیم. انتظار می‌رود که این اثر جذاب و متفاوت در تاریخ 31 ماه مه 2024 میلادی (11 خرداد 1403) روی پرده سینماها به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Robot Dreams چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *