غیر رسمی: اگر فیلم جدید اسپایدرمن سم ریمی ساخته شود حضور سیدنی سویینی در آن قطعی است

اگر فیلم جدید اسپایدرمن توسط سم ریمی ساخته شود، حضور سیدنی سویینی در آن قطعی است. در این بازگشت امکان دارد او را در نقشی متفاوت مشاهده کنیم.

شایعات در دنیای سینما نشان می‌دهند که عصر جدید ما با فیلم اسپایدرمن 4 به کارگردانی «سم ریمی» آغاز می‌شود، جایی که «تام هالند» نقش «پیتر پارکر» را تصویر می‌کشد. اما جالب‌ترین بخش این شایعات این است که گفته می‌شود «سیدنی سویینی» هم در این فیلم معروف حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اگر فیلم جدید اسپایدرمن سم ریمی ساخته شود حضور سیدنی سویینی در آن قطعی است

به نظر می‌رسد صفحه توییتری MyTimetoshineHello یک شایعه جالبی را منتشر کرده است. گفته شده «سیدنی سویینی» پس از حضور ناموفقش در فیلم مادام وب، در فیلم اسپایدرمن 4 نقش آفرینی خواهد کرد.

این شایعه باعث بررسی عمیق‌تر نقش او در این فیلم می‌شود. طرفداران به شخصیت‌های مختلفی از جمله «فلیشیا هاردی» (بلک‌کت) یا «گوئن استیسی» اشاره کرده‌اند. این موضوع باعث پیچیدگی بیشتر در ماجرا شده و طرفداران را به تصورات مختلفی کشانده است.

فیلم جدید اسپایدرمن

پایان فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست باعث بروز سوالات بسیاری در ذهن مخاطبان شد. با استفاده از جادوی «دکتر استرنج»، هویت اصلی این شخصیت از ذهن همه‌ی افراد در دنیا، از جمله دوستان «پیتر پارکر» پاک شده است. این امر باعث بروز ابهامات بسیاری درباره آینده «اسپایدرمن» شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید اسپایدرمن سم ریمی با حضور سیدنی سویینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book Movie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *