بازیگر نقش جاناتان کنت در فیلم Superman مشخص شد

به تازگی، «جیمز گان»، کارگردان فیلم Superman از «پروییت تیلور وینس» به عنوان بازیگر نقش جاناتان کنت پدر ناتنی سوپرمن، در این فیلم رونمایی کرد.

فیلم Superman ، اولین اثر سینمایی و لایو اکشن از دنیای سینمایی جدید دی‌سی است و با حضور بازیگران جدید در نقش‌های کلیدی، تحت هدایت «جیمز گان» ساخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگر نقش جاناتان کنت در فیلم Superman

در داستان کمیک، «جاناتان کنت» و همسرش «مارتا»، نوزادی به نام «کال ال» را که از کریپتون به زمین فرستاده شده به عنوان فرزند خود می‌پذیرند و او را بزرگ می‌کنند که این واقعه به عنوان خاستگاه سوپرمن شناخته می‌شود.

در فیلم Superman ، «پروییت تیلور وینس» نقش «جاناتان کنت» را ایفا می‌کند؛ در حالی که بازیگران دیگری مانند «دیوید کورنسوت» در نقش «کلارک کنت»، «ریچل بروزناهان» در نقش «لوئیس لین» و «ایزابلا مرسد» در نقش «هاک‌گرل» نیز در این فیلم حضور دارند. فیلم در تاریخ 11 ژانویه 2025 مصادف با 22 دی 1403 بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

بازیگر نقش جاناتان کنت

در سال‌های گذشته، بازیگران مختلفی نقش «جاناتان کنت» را بازی کرده‌اند، از جمله «گلن فورد» در فیلم Superman: the Movie، «جان اشنایدر» در سریال Smallville، «فرد هندرسون» در سریال Superman & Lois و…

این انتخاب نقش توسط «جیمز گان»، بازیگری که سابقه‌ای عالی در آثاری همچون Stranger Things ،Birdbox ،Heroes: Reborn ،Agents of S.H.I.E.L.D و The Walking Dead دارد، انتخاب شده است و انتظار می‌رود که عملکرد «وینس» در این نقش توجه‌ها را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگر نقش جاناتان کنت در فیلم Superman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *