لئوناردو دی‌کاپریو یک فیلم محیط زیستی خواهد ساخت

«جین گودال»، دانشمند و فعال محیط زیست مشهور، در همکاری با لئوناردو دی‌کاپریو ، ستاره هالیوود، نخستین فیلم سینمایی خود را با عنوان زوزه (Howl) می‌سازد.

این فیلم داستان سگی به نام «هری» را روایت می‌کند که پس از قتل صاحبانش، مجبور به ترک خانه می‌شود. در تلاش برای زنده ماندن در طبیعت، «هری» با گرگی مرموز روبرو شده و دوستی ناگزیری بین آن‌ها شکل می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فیلم محیط زیستی توسط لئوناردو دی‌کاپریو

هدف از ساخت این فیلم، به تصویر کشیدن دوستی «هری» و گرگ در شرایط سخت و طاقت‌فرسا و همچنین توجه دادن مخاطبان به خطرات زیست‌محیطی و انقراض گرگ‌ها است. «جین گودال» که به خاطر مطالعاتش روی شامپانزه‌ها شناخته می‌شود، در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همیشه شیفته خلق و خوی گرگ‌ها بوده و می‌خواهد با ساخت این فیلم، توجه جهانی را به انقراض این حیوانات باهوش جلب کند.

لئوناردو دی‌کاپریو

«لئوناردو دی‌کاپریو» که به خاطر فعالیت‌های زیست‌محیطی خود شناخته می‌شود، از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم است. او در کنار «جین گودال»، از این فیلم برای ترویج پیام‌های زیست‌محیطی استفاده خواهد کرد. تاریخ دقیق اکران فیلم زوزه هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در سال 2026 به روی پرده سینماها برود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم محیط زیستی توسط لئوناردو دی‌کاپریو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *