بدبختی بازیگر او یک فرشته بود ؛ بدبختی مرتضی ضرابی در سریال او یک فرشته بود !

مرتضی ضرابی علاوه بر بازیگری در هنر چهره‌پردازی دارای سابقه است اما این حرفه را هم کنار گذاشته است. با ماجرای بدبختی بازیگر او یک فرشته بود همراه ما باشید.

مرتضی ضرابی بر این عقیده است که بعد از بازی در سریال او یک فرشته بود، نقش های گذشته او فراموش شده و تنها پیشنهاداتی که به این بازیگر قدیمی شده است بازی در نقش دزد و قاتل و متجاوز بوده است.

بدبختی بازیگر او یک فرشته بود

بدبختی مرتضی ضرابی در سریال او یک فرشته بود !

بدبختی بازیگر او یک فرشته بود
بدبختی بازیگر او یک فرشته بود

بیشتر بخوانید:

این بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود شناخته می‌شود، در خصوص این نقش گفت:

نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود مرا بدبخت کرد، بعد از آن هر نقشی که می‌خواستند آدم بخورد، آدم بکشد، آدم بپزد یا کسی را بدزدد به من پیشنهاد می‌دادند، من حالم بد می‌شد و شاید برای همین کم‌کار شدم.

به گفته مرتضی ضرابی در یکی از مصاحبه های اخیرش، مدیران صدا و سیما دیگر به سریال های ماه رمضان اهمیتی نمی دهند و نقش‌های مکمل به کسانی می‌رسد که یا پول نمی‌گیرند یا حتی پول می‌دهند.

سریال او یک فرشته بود یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی است که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد. این سریال در ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ماورایی ساخته شده بود.

بیشتر بخوانید:

دلیل کم کاری مرتضی ضرابی از زبان خودش

وقتی از مرتضی ضرابی پرسیدند که چرا کم کار شده است جواب داد:

«قضیه این است که تهیه کننده وظیفه خود نمی داند که حرمت قدیمی ها را نگه دارد، بلکه می خواهد از کسانی استفاده کند که گیشه با آنهاست تا فیلمش را بیشتر بفروشد.»

او در ادامه افزود: «ما در برابر سلبریتی ها جذابیتی نداریم، چراکه الان فقط به گیشه فکر می کنند. شاید برای کارگردان ها موضوع اهمیت داشته باشد اما او هم مجبور است به تصمیمات بقیه تن بدهد و مثلا برای نقش های مکمل از کسانی استفاده کند که پول نمی گیرند یا حتی پول می دهند.»
مرتضی ضرابی در حرفه چهره پردازی نیز ید طولایی دارد اما فعالیت در این حرفه را نیز کنار گذاشته است. او درباره علت این کم کاری  می گفت:

«آنقدر کار کردیم و بدهکار شدیم، مجبور شدیم که دیگر این بدهکاری را ادامه ندهیم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدبختی بازیگر او یک فرشته بود سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *