علت مرگ همسر حامد سلطانی ؛ علت مرگ همسر و پسر حامد سلطانی فاش شد

علت مرگ همسر حامد سلطانی و پسرش. دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی چیست؟ در ادامه مطلب مرگ همسر حامد سلطانی همراه فیگار باشید.

سحرگاه پنجشنبه ۱۶ خرداد حامد سلطانی؛ مجری برنامه تلویزیونی برنامه اعجوبه‌ها با خانواده‌اش و با خودروی M.V.M در کیلومتر ۷۰ محور خور و بیابانک به طبس دچار سانحه رانندگی شد.

علت مرگ همسر حامد سلطانی

علت مرگ همسر و پسر حامد سلطانی فاش شد

دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی, مرگ همسر حامد سلطانی
دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی, مرگ همسر حامد سلطانی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور با اشاره به باز نشدن ایربگ‌های خودروی حامد سلطانی در تصادفات اخیر این مجری تلویزیون، از تعیین سهم تقصیر کارشناسان پلیس راه برای سازمان استاندارد و خودروساز مربوطه در این سانحه خبر داد. سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد ، بر اثر واژگونى خودرو همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند.

بیشتر بخوانید:

کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده ، بی مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت و یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت مرگ همسر حامد سلطانی و پسرش اعلام کردند.

علت مرگ همسر حامد سلطانی

دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی, مرگ همسر حامد سلطانی
دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی, مرگ همسر حامد سلطانی

سرهنگ عین‌الله جهانی؛ معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور درباره علت مرگ همسر حامد سلطانی و پسرش در این سانحه و با اشاره به تعیین سهم تقصیر برای سازمان استاندارد و خودروساز مربوطه گفت: در این تصادف، خودروی آقای سلطانی حین تردد، ابتدا از جاده خارج شده و سپس خودرو به جاده بازگشته اما در نهایت به لاین مقابل (سمت چپ) رفته و خودرو در لاین مخالف واژگون شده بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه استان اصفهان، علت این واژگونی و خروج از جاده را سه مورد اعلام کردند، تصریح کرد: نخست بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی، بی‌توجهی، بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تأیید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت، دوم بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی توسط شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به علت باز نشدن ایربگ‌های خودرو و سوم بی‌احتیاطی توسط راننده خودرو به علت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی، علت تامه تصادف مذکور است.

بیشتر بخوانید:

علت مرگ همسر حامد سلطانی

دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی, مرگ همسر حامد سلطانی
دلیل فوت همسر و پسر حامد سلطانی, مرگ همسر حامد سلطانی

 

به گفته این مقام انتظامی، برای سازمان استاندارد و خودروساز مربوط در این تصادف سهم تقصیر تعیین و گزارش سانحه رانندگی مذکور به مرجع انتظامی و قضائی ارسال شده است. جهانی افزود: به هر حال ممکن است که تصادف در برخی موارد مانند مورد مذکور اجتناب‌ناپذیر باشد اما سؤال اصلی این است که آیا هر واژگونی و تصادفی باید منجر به فوت یا مجروحیت سرنشینان شود یا اینکه این سؤال مطرح می‌شود، در صورتی که خودروی مذکور ایمنی‌های لازم و کافی را داشت، نتیجه این سانحه تأسف‌برانگیز، مرگ سرنشینان بود؟! قطعاً پاسخ منفی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علت مرگ همسر حامد سلطانی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “علت مرگ همسر حامد سلطانی ؛ علت مرگ همسر و پسر حامد سلطانی فاش شد

  1. با درود و عرض تسلیت به آقای سلطانی در غم از دست دادن عزیزانشان
    انشالله ما را در این غم بزرگ (فراق 2 مقتول بی گناه از خیل هزاران مقتول سالانه ی جادههای ایران)، شریک بدانند!

    چون تیتر خبر علت مرگ است و مشابه این اتفاق ناگوار در ا ین محور متاسفانه صدها مورد دیگر اتفاق افتاده و می افتد! 🙁 چرا در گزارشهای دیگر نیروی انتظامی برای موارد مشابه، سهم تقصیر اداره ی استاندارد و خودروساز تعیین نمی شود؟!.
    اشکال مهم دیگر گزارش خبری فوق، عدم تایید داشتن (و بسته بودن) کمربند سرنشین و صندلی کودک است. از آقای “پارسا عباسی” میخواهیم بطور حرفه ای از چند نفر از شاهدان، از بسته بودن کمربند خانم آقای سلطانی و گذاشتن کودک در صندلی مخصوص کودک گزارش دهد.
    هرچند که کار از کار گذشته 🙁 ولی اگر دو مورد فوق رعایت نشده باشد (در تصاویر صندلی کودک را ندیدم)، باید سهم تقصیر سازمانهای اطلاعرسانی و آموزشی از جمله خود روابط عمومی نیروی انتظامی! در عدم توجه دادن به لزوم استفاده از صندلی کودک را گوشزد نمود.
    خدا کند سهم اصلی مرگ این دو فرد بیگناه، رعایت همین دو نکته ساده (و قابل پیشگیری) در ایمنی رانندگی بوده باشد وگرنه با مافیای واردات خودرو، نه اداره ی استاندارد و نه معاون فرهنگی نیروی انتظامی جرات سرشاخ شدن ندارند!.

    با ابراز تاسف و همدردی مجدد به آقای سلطانی و سایر بازماندگان تصادفات جاده ای ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *