درگیری احسان علیخانی با ژاله صامتی ؛ آیا چوب است یا آهن؟

درگیری احسان علیخانی با ژاله صامتی در برنامه عصر جدید. ژاله صامتی با احسان علیخانی درگیر شد. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

درگیری احسان علیخانی با ژاله صامتی در ارتباط با موضوعی که در ابتدایی و یا حتی مهدکودک با آن آشنا شده اید. آیا احسان علیخانی به داور خانم توهینی کرده است؟

درگیری احسان علیخانی با ژاله صامتی

تست هوش چند دقیقه ایی در عصر جدید

ژاله صامتی با احسان علیخانی درگیر
ژاله صامتی با احسان علیخانی درگیر

احسان علیخانی و ژاله صامتی دو دوست خانودگی بوده که سالهاست با یکدیگر در برنامه مختلف همکاری میکنند آنها رابطه بسیار خوبی با هم دارند و همین امر باعث موفقیت برنامه هایی شده که این دو با هم کار کرده اند.

احسان علیخانی در برنامه ماه عسل و جوکر و عصر جدید با ژاله صامتی همکاری داشته است از زمانی که آقای علیخانی پا به عرصه تهیه کنندگی گذاشته است توانسته عملکرد بسیار قابل قبولی داشته باشد و هر برنامه ای که می سازد یکی از پر طرفدارترین برنامه های کشور میشود مثل عصر جدید که چند سالیست علاقمندان زیادی به دست اورده است و در معرفی استعداد های کشور نقش بسیار زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید:

تست آی کیو صامتی و علیخانی

ژاله صامتی با احسان علیخانی درگیر
ژاله صامتی با احسان علیخانی درگیر

احسان علیخانی در برنامه عصر جدید بحثی همراه با طنز با ژاله صامتی داشت که اتفاق بزرگی نبود. این دو دوست قدیمی همچنین در برنامه های گذشته بحث هایی که به نظر بنده آنچنان هم خنده دار نیست باهم داشته اند. احتمالا با دیدن فیلمی که قسمتی از برنامه واقعا جذاب عصر جدید است بهره هوشی شما کمی ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری احسان علیخانی با ژاله صامتی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *