جدال لفظی جنجالی بین پژمان جمشیدی و سارا بهرامی در دادگاه + فیلم

سکانسی از فیلم علفزار ساخته کاظم دانشی با حضور پژمان جمشیدی و سارا بهرامی منتشر شده است، که در این سکانس بین این دونفر جدال لفظی پیش می آید.

فیلم علفزار ساخته کاظم دانشی با حضور پژمان جمشیدی و سارا بهرامی منتشر شده است. در ادامه با خبر جدال لفظی سارا بهرامی و پژمان جمشیدی همراه فیگار بمانید.

پژمان جمشیدی و سارا بهرامی

جدال لفظی پژمان جمشیدی و سارا بهرامی

پژمان جمشیدی و سارا بهرامی
بیوگرافی پژمان جمشیدی, فیلم جدال لفظی پژمان جمشیدی و سارا بهرامی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 10 شهریور 1356 در تهران ، بازیگر و فوتبالیست سابق است. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با 110 واحد پاس کرده است که با 180 سانتی متر قد سال ها مدافع راست بود و حالا بعد در عرصه بازیگری می درخشد. پژمان فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و در تیم های سایپا، پاس، پرسپولیس، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال 2011 در زمان مربیگری بلاژویچ در تیم ملی ایران در مقابل ژاپن و کره بازی کرد و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن ملزندران می باشد. این بانوی هنرمند در خانواده ای شش نفره  به دنیا آمد و دارای دو خواهر و یک برادر است. او بعد از پایان تحصیلات متوسطه و گرفتن دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک در اصفهان به تنکابن رفت و در دانشگاه این شهر در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

فیلم جدال لفظی پژمان جمشیدی و سارا بهرامی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پژمان جمشیدی و سارا بهرامی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *