علی شجاعی با قراردادی یک ساله از تیم پرسپولیس به نساجی پیوست!

علی شجاعی وینگر سابق پرسپولیس ، که سابقه حضور در لیگ هجدهم و نوزدهم را نیز در نساجی داشت، به مدت یک فصل به نساجی مازندران پیوست.

علی شجاعی وینگر سابق پرسپولیس با قراردادی به‌مدت یک‌سال راهی نساجی مازندران شد. در ادامه با خبر نساجی علی شجاعی همراه فیگار بمانید.

علی شجاعی وینگر سابق پرسپولیس

علی شجاعی نساجی

علی شجاعی وینگر سابق پرسپولیس
علی شجاعی نساجی, علی شجاعی به نساجی پیوست

علی شجاعی به نساجی پیوست

تیم فوتبال نساجی مازندران قهرمان جام‌حذفی فوتبال ایران به‌دنبال حضور موفق در تورنمنت‌های فصل آینده است و فعالیت‌های مربوط به نقل‌وانتقال‌اش را با سپردن هدایت تیمش به حمید مطهری آغاز کرد. نساجی در اعلام رسمی از توافق نهایی با علی شجاعی وینگر فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران خبر داد و این بازیکن با عقد قراردادی به‌مدت یک‌فصل به نساجی قائم‌شهر پیوست.

قرارداد شجاعی با نساجی یک‌ساله خواهد بود و مطهری شاگرد سابق خود را برای پست تخصصی‌اش در سمت چپ خط میانی به‌خدمت گرفته است. این بازیکن که در پرسپولیس اغلب به‌عنوان مدافع چپ بازی می‌کرد، این فصل دو گل برای سرخ‌پوشان زد و دو پاس گل نیز به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی شجاعی وینگر سابق پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *