عروسی لاکچری خواهر احسان علیخانی جنجالی شد ؛ عکس لو رفته از مراسم ازدواج خواهر احسان علیخانی

عکسی از یک مراسم عروسی با حضور احسان علیخانی در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که بسیاری از کاربران معتقدند مراسم ازدواج خواهر احسان علیخانی است.

عکسی از مراسم ازدواج خواهر احسان علیخانی در شبکه های اجتماعی وایرال شد. در ادامه با خبر .. همراه فیگار بمانید.

ازدواج خواهر احسان علیخانی

ازدواج خواهر احسان علیخانی

ازدواج خواهر احسان علیخانی
ازدواج خواهر احسان علیخانی, مراسم عروسی خواهر احسان علیخانی

مراسم عروسی خواهر احسان علیخانی

احسان علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است. مهمترین حواشی زندگی احسان علیخانی راجع به دستمزد پرداختی به او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل است.

تصاویری در برخی از سایتها منتشر شده مبنی بر عروسی خواهر احسان علیخانی که معلوم نیست این خبر واقعی است یا خیر. در ادامه عکس عروسی خواهر احسان علیخانی را مشاهده میکنید.

ازدواج خواهر احسان علیخانی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج خواهر احسان علیخانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *