استایل عجیب و چشم نواز نیکی کریمی وسط خیابان های نیویورک ! + عکس

نیکی کریمی 50 ساله در این تصاویر که در نزدیکی سالن پخش‌کننده آتابای ثبت شده، با کت و شلوار مشکی دیده می‌شود و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در بخش مسابقه بین الملل بیست و یکمین دوره این جشنواره، نیکی کریمی کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سینمای ایران در کنار «روزانا آرکِت»، «لوسی بوینتون»، «آنتونی ادواردز»، «ازازل جیکوبز» اعضای هیات داوران آن را تشکیل می‌دادند. در ادامه با خبر لباس نیکی کریمی نیویورک همراه فیگار بمانید.

نیکی کریمی

نیکی کریمی نیویورک

نیکی کریمی
نیکی کریمی نیویورک, نیکی کریمی در نیویورک

یکی کریمی در نیویورک

نیکی کریمی بازیگر  و کارگردان ایرانی متولد 19 آبان 1350 در شهران تهران است. وی یکی از چهره های مطرح سینما و تلوزیون ایران است که افتخارات زیادی برای کشورش در عرصه هنری به دست آورده است. او در سال 2007 در جشنواره کن به عنوان داور حضور یافته است.

عکسی زیبا و خاص از نیکی کریمی بازیگر مطرح ایران در اینستاگرام منتشر شد که با یک استایل جذاب و پوشیده در وسط خیابان حضور دارد. بیست و یکمین جشنواره فیلم ترایبکا امسال از 8 تا 19 ژوئن (18 تا 29 خرداد) برگزار شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نیکی کریمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *