جانی دپ به «دزدان دریایی کارائیب» بازنمی‌گردد ؛ شایعه توافق جانی دپ با دیزنی رد شد!

با وجود شایعاتی که اخیرا به گوش می‌رسید، این ستاره هالیوودی قرار نیست در ازای عقد یک قرارداد ۳۰۱ میلیون دلاری به مجموعه دزدان دریایی کارائیب بازگردد.

نماینده جانی دپ مذاکره وی برای ایفای مجدد نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» را رد کرد. در ادامه با خبر دزدان دریایی کارائیب جانی دپ همراه فیگار بمانید.

دزدان دریایی کارائیب

جانی دپ دزدان دریایی کارائیب

دزدان دریایی کارائیب
جانی دپ دزدان دریایی کارائیب, بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب

بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب

مجموعه سینمایی محبوب دزدان دریایی کارائیب اولین بار در سال 2003 با فیلم نفرین مروارید سیاه به سینمادوستان معرفی شد. این فیلم تحسین شده مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و بیش از 654 میلیون دلار فروش کرد. به دنبال موفقیت این فیلم، چهار دنباله برای آن ساخته شد که در همه آنها جانی دپ نقش کاپیتان جک اسپارو را بازی می‌کرد.

دزدان دریایی کارائیب
بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب, دزدان دریایی کارائیب جانی دپ

 سخنگوی جانی دپ اعلام کرد این بازیگر در حال مذاکره با دیزنی برای ایفای مجدد نقش کاپیتان جک اسپارو نیست. این تکذیبیه پس از آن منتشر شد که یک سایت استرالیایی ادعا کرد دپ 59 ساله در حال بستن قراردادی 301 میلیون دلاری با دیزنی برای حضور در ششمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» است. این رسانه این خبر را به منبعی در داخل بدنه سینما نسبت داده بود.

البته از ابتدا هم روشن بود این اخبار صحت ندارند چون جانی دپ در جریان دادگاه اعاده حیثیت گفته بود حتی اگر دیزنی به او دستمزد 300 میلیون دلاری هم پیشنهاد دهد آن را قبول نخواهد کرد!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دزدان دریایی کارائیب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *