گوشی شیائومی 12T ؛ برخی از مشخصات شیائومی 12T افشا شد

مشخصات گوشی شیائومی 12T مشخص شد. برخی از مشخصات فنی 12T شیائومی افشا شد. در ادامه مطلب گوشی 12T شیائومی  همراه فیگار باشید.

شیائومی روی گوشی‌های جایگزین سری 11T کار می‌کند و دیروز گوشی شیائومی 12T موفق به کسب تاییدیه FCC شد. حال آیا این سری پرترفدار شیائومی رضایت مشتری های خود را جلب خواهد کرد؟

گوشی شیائومی 12T

برخی از مشخصات شیائومی 12T افشا شد

12T شیائومی, گوشی 12T شیائومی, شیائومی 12T
12T شیائومی, گوشی 12T شیائومی, شیائومی 12T

شیائومی ظاهراً قرار است در سال جاری از دو گوشی ۱۲T و ۱۲T پرو به عنوان جانشینان سری ۱۱T رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت هم اکنون در حال توسعه‌ی این گوشی‌های هوشمند است و انتظار می‌رود جانشینان سری ۱۱T در نیمه‌ی دوم امسال، و به طور دقیق‌تر، اواخر تابستان یا اوایل پاییز رونمایی شوند. در همین راستا، یک منبع آگاه مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ۱۲T را فاش کرده است.

این منبع ادعا می‌کند که گوشی هوشمند شیائومی ۱۲T با پردازنده‌ی کوالکام، نرخ رفرش ریت بالا، پشتیبانی از شارژ سریع و قابلیت‌های دیگر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی همچنین اخیراً در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی FCC ظاهر شده، بنابراین ممکن است به‌زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. افشاگر مشهور، موکول شارما، برخی از مشخصات اصلی شیائومی 12T را در توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی 12T

12T شیائومی, گوشی 12T شیائومی, شیائومی 12T
12T شیائومی, گوشی 12T شیائومی, شیائومی 12T

شارما می‌گوید که گوشی مذکور از جدیدترین تراشه‌ی کوالکام، یعنی Snapdragon 8+ Gen 1، استفاده خواهد کرد. افزون‌براین، در سه نسخه عرضه می‌شود: ۱. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی؛ ۲. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی؛ ۳. ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. انتظار می‌رود رفرش ریت نمایشگر این گوشی هوشمند برابر 120 هرتز باشد و همچنین شیائومی برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 را درنظر بگیرد. از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و البته استفاده از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برای دوربین اشاره کرد.

گوشی شیائومی 12T

12T شیائومی, گوشی 12T شیائومی, شیائومی 12T
12T شیائومی, گوشی 12T شیائومی, شیائومی 12T

طبق خبرهایی که پیش‌تر در مورد این گوشی هوشمند فاش شد، شیائومی ۱۲T در واقع نسخه‌ی ری‌برند شده‌ی ردمی K50S خواهد بود که به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دو گوشی جز طراحی و یکی دو مورد بسیار جزئی، کاملا شبیه به هم باشند. نسخه‌ی پروی این گوشی یعنی شیائومی ۱۲T پرو نیز به عنوان مدل تغییر برندیافته‌ی ردمی K50S پرو، در بازارهای جهانی عرضه می‌شود‌. دو نسل قبل این سری با قیمت بسیار مناسبی در بازار کشور ما هم در دسترس قرار گرفتند، بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم بار دیگر محصولاتی بسیار کیفیت با قیمت مناسب راهی بازار داخل شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی شیائومی 12T  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *