امیر محمد خارکش بازیکن پرسپولیس ؛ امیر محمد خارکش و سحرخیزان به هوادار پیوستند

امیر محمد خارکش بازیکن پرسپولیس به هوادار پیوست. بازیکن پرپولیس امیر محمدخارکش به هوادار پیوست. در ادامه مطلب پرسپولیس خارکش همراه فیگار باشید.

دو بازیکن زیر ۲۳ سال با باشگاه هوادار تهران قرارداد بستند. تیم فوتبال هوادار در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی اش دو بازیکن جدید جذب کرد.

امیر محمد خارکش بازیکن پرسپولیس

امیر محمد خارکش و سحرخیزان به هوادار پیوستند

بازیکن پرپولیس امیر محمدخارکش, پرسپولیس خارکش
بازیکن پرپولیس امیر محمدخارکش, پرسپولیس خارکش

برهمین اساس امیر محمد خارکش، مدافع فصل قبل پرسپولیس به عنوان سهمیه زیر 23 سال و سعید سحرخیزان، مهاجم فصل گذشته پیکان به عنوان سهمیه زیر 21 سال، با عقد قراردادی رسمی و سه ساله به جمع شاگردان ساکت الهامی ملحق شدند. امیرمحمد خارکش مدافع جوان فصل گذشته پرسپولیس پس از مذاکره با مدیران باشگاه هوادار، رسما به این باشگاه پیوست.

 امیر محمد خارکش و سحرخیزان به هوادار پیوستند

بازیکن پرپولیس امیر محمدخارکش, پرسپولیس خارکش
بازیکن پرپولیس امیر محمدخارکش, پرسپولیس خارکش

هوادار همچنین سعید سحرخیزان، مهاجم فصل گذشته پیکان را نیز به خدمت گرفت. باشگاه هوادار که چند روز است نقل‌وانتقالاتش را آغاز کرده، پس از انعقاد قرارداد با ساکت الهامی به عنوان سرمربی، میلاد فراهانی و سه بازیکن لیگ یکی را هم به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امیر محمد خارکش بازیکن پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *