سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) ؛ معرفی 9 اثر به مناسبت روز ازدواج

سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) مبارک. ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) سالروز. در ادامه مطلب حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) همراه فیگار باشید.

نخستین روز از آخرین ماه قمری، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) که به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است، بر عموم مسلمانان جهان مبارک باد.

سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)

معرفی 9 اثر به مناسبت روز ازدواج

ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) سالروز, حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)
ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) سالروز, حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

آخرین ماه از یک سال قمری با بهترین روز خلقت و پیوندی آسمانی آغاز می‌شود، یکم ذی الحجه یادآور روزی در تاریخ اسلام است که بانوی دو عالم در سن ۹ سالگی ولایت علی ابن ابیطالب را بر خود قبول کرده است. سالگرد ازدواج این دو نور عالم رخداد عظیمی است که به تعبیر امام خمینی (ره) اشاعه نور این خانواده عالم را روشن کرده است. از این روی اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین (ع) روز مبارکی است که بیشترین زوج‌های جوان پیوند خودشان را در این روز رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)

ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) سالروز, حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)
ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) سالروز, حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، نُه اثر با موضوع ازدواج که به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است، به شرح ذیل معرفی می شود: پیوند پایدار (معیارها و مهارت های انتخاب همسر)، کتاب «افزایش محبت بین همسران؛ راهکارها و شیوهها»، کتاب «جوانان و انتخاب همسر»، کتاب «ازدواج؛ موانع و راه حل ها»، کتاب «همسرداری»، کتاب «رضایت زناشویی؛ مهارت ها و موانع»، کتاب «روش همسرگزینی»، کتاب «جوانان و همسرگزینی»، کتاب «خانواده در قرآن».

حضرت فاطمه دختر حضرت محمد(ص) و از دوشیزگان ممتاز در زمان خود بود. پدر و مادر ایشان از اصیل ترین و شریف ترین خانواده های اعراب بودند. قبل از خواستگاری امام علی(ع)، عمر و ابوبکر، حضرت فاطمه را از پیامبر خواستگاری نموده بودندو هر دوی آنها پاسخی با این مضمون از پیامبر شنیده بودند که حضرت فاطمه(س) منتظر وحی الهی هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *