شاهکار جدید ایرج طهماسب و پشه در برنامه مهمونی ؛ پشه داماد می‌شود!

فیلم منتشر شده از پیشنهاد ایرج طهماسب به ازدواج پشه در برنامه مهمونی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های فراوانی از سوی کاربران مواجه شد.

قسمت جدید سریال مهمونی با سکانس ازدواج پشه با دیالوگ بده بزنیم جذابتر شده. در ادامه با خبر ازدواج پشه برنامه مهمونی همراه فیگار بمانید.

ازدواج پشه در برنامه مهمونی

فیلم ازدواج پشه مهمونی

ازدواج پشه در برنامه مهمونی
ازدواج پشه, ازدواج پشه مهمونی, فیلم ازدواج پشه مهمونی

ازدواج پشه مهمونی

سریال فوق العاده جذاب و تماشایی مهمونی در ژانر عروسکی، کمدی و گفتگو محور، به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی ساخته شده است.

ازدواج پشه در برنامه مهمونی
فیلم پیشنهاد ایرج طهماسب به پشه برای ازدواج, ازدواج پشه برنامه مهمونی

در این ویدیو از یک سکانس قسمت هفدهم برنامه مهمونی، ایرج طهماسب که از دست پشه عاصی شده به او پیشنهاد می کند تا ازدواج کند و با همسرش دوتایی برند و بزنند! عروسک پشه یکی از شخصیا های سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است که اینروزها با دیالوگ بده بزنیم مشهور شده و محبویت عجیبی در بین کاربران و خانواده ها پیدا کرده است.

فیلم پیشنهاد ایرج طهماسب به پشه برای ازدواج

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج پشه در برنامه مهمونی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *