خیانت طهماسب به بچه ؛ خیانت عجیب طهماسب به بچه و ناراحتی بچه + فیلم

خیانت طهماسب به بچه. خیانت طهماسب بچه مهمونی خیلی عجیب و خنده دار. در ادامه مطلب بچه خیانت طهماسب مهمونی همراه فیگار باشید.

فیلم کامل خیانت طهماسب به بچه (حرف های زشت و بدون سانسور بچه) و کل کل و جر و بحث های عروسک بچه با ایرج طهماسب را در فیگار ببینید.

خیانت طهماسب به بچه

خیانت عجیب طهماسب به بچه و ناراحتی بچه + فیلم

خیانت طهماسب بچه مهمونی, بچه خیانت طهماسب مهمونی
خیانت طهماسب بچه مهمونی, بچه خیانت طهماسب مهمونی

فیلم منتشر شده از میکس جالب و دیدنی خیانت ایرج طهماسب به بچه برنامه مهمونی و آهنگ «رفتنی میره» با صدای بچه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های طنز فراوانی از سوی کاربران مواجه شده است. در این ویدیو که میکس قسمت هایی از برنامه مهمونی است، ایرج طهماسب به بچه خیانت می کند و تصمیم دارد ساندویچ ماکارونی را به روحی بدهد. عروسک بچه که مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است و آن را به هیچ عنوان در گروه سنی کودک و نوجوان نمی دانند.

بیشتر بخوانید:

 خیانت عجیب طهماسب به بچه و ناراحتی بچه

اما در شبکه های اجتماعی حسابی طرفدار پیدا کرده است بسیاری از ستاره ها و کارشناسان با انتقاد از برنامه مهمونی معتقد هستند که این برنامه مخصوص گروه کودک و نوجوان نبوده و بد آموزیهای زیادی دارد چرا که این عروسک فحاشی می کند و جلوی او را می‌گیرد و این می تواند برای کودکان مناسب نباشد از سوی دیگر ایرج طهماسب سعی کرده که با تنوع به عروسک های خود بتواند همچنان محبوبیت برنامه‌هایش را حفظ کند با اینکه در برنامه مهمونی خبری از عروسک هایی که می‌شناختیم همچون کلاه قرمزی در فامیل دور و سایر عروسک ها نیست اما با معرفی عروسک های جدید از جمله پشه و بچه توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و طرفداران خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خیانت طهماسب به بچه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *