هفته سوم لیگ ملتهای والیبال 2022 ؛ برنامه کامل هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال

هفته سوم لیگ ملتهای والیبال 2022. برنامه کامل هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2022. در ادامه مطلب لیگ ملتهای والیبال هفته سوم همراه فیگار باشید.

ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

هفته سوم لیگ ملتهای والیبال 2022

برنامه کامل هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال

لیگ ملتهای والیبال هفته سوم, لیگ ملتهای 2022
لیگ ملتهای والیبال هفته سوم, لیگ ملتهای 2022

امیر خوش‌خبر در آستانه آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 با ابراز رضایت از وضعیت تیم ملی در شهر گدانسک، افزود: خدا را شکر در لهستان شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند. وی درباره مصدومیت‌های جزئی بازیکنان برای شروع هفته سوم، گفت: با توجه به مدت زمان اردو و حساسیت هفته سوم لیگ ملت‌ها با نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی از یک ماساژور با تجربه لهستانی خواستیم که در ایام حضورمان در لهستان در هتل حاضر شود و به ماساژ بازیکنان بپردازد و با توجه به تجربه و مهارتش، در بخش‌های از فیزیوتراپی هم کمک کند.

بیشتر بخوانید:

هفته سوم لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال هفته سوم, لیگ ملتهای 2022
لیگ ملتهای والیبال هفته سوم, لیگ ملتهای 2022

فاضل پژومان، احسان دانش دوست و ابوالفضل قلی‌پور با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، در هفته سوم لیگ ملت‌ها جایگزین علی رمضانی، اسماعیل مسافر و محمدرضا موذن در ترکیب تیم ملی شدند. لهستان به عنوان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان، در رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی والیبال، بالاتر از برزیل و با ۳۸۵ امتیاز در رده اول قرار دارد و ایران با ۲۴۵ امتیاز در این رده‌بندی یازدهم است. گفتنی است دیدار ۲۴ ام این دوتیم در روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ در چارچوب لیگ ولیبال ملتها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هفته سوم لیگ ملتهای والیبال 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *