کالوین فیلیپس رسما به سیتی پیوست ؛ فیلیپس هافبک لیدز به منچسترسیتی پیوست

کالوین فیلیپس رسما به سیتی پیوست. منچسترسیتی فیلیپس را از لیدز به خدمت گرفت. در ادامه مطلب فیلیپس کالوین همراه فیگار باشید.

هافبک دفاعی چند فصل اخیر لیدزیونایتد به طور رسمی به قهرمان لیگ برتر انگلیس ملحق شد تا شاگرد جدید پپ گواردیولا شود.

کالوین فیلیپس

فیلیپس هافبک لیدز به منچسترسیتی پیوست

فیلیپس کالوین, منچستر سیتی فیلیپس
فیلیپس کالوین, منچستر سیتی فیلیپس

 

تلاش‌های مدیران منچسترسیتی برای جذب فیلیپس که از مدت‌ها قبل آغاز شده بود نتیجه داد و او حالا عضوی از سیتیزن‌ها است. این ملی‌پوش انگلیسی پس از انجام تست‌های پزشکی و توافق شخصی با سیتی، از باشگاه کودکی‌اش که در آکادمی آن رشد کرده و تحت هدایت مارسلو بیلسا در تیم اول آن درخشیده بود جدا شد تا تجربه جدیدی را به دست آورد.

فیلیپس 26 ساله که از سال 2010 در عضویت باشگاه لیدزیونایتد بود و در سال 2014 هم فوتبال حرفه‌ای‌اش را با این باشگاه انگلیسی آغاز کرد، در این سال‌ها در 232 بازی برای لیدز به میدان رفت و 13 گل‌ هم به ثمر رساند.بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری برای خرید این بازیکن در تلاش بودند اما او تصمیم گرفته بود که به همه آنها پاسخ منفی بدهد و تنها حاضر به پذیرش پیشنهاد سیتی برای فصل آینده بود.

بیشتر بخوانید:

کالوین فیلیپس رسما به سیتی پیوست

فیلیپس کالوین, منچستر سیتی فیلیپس
فیلیپس کالوین, منچستر سیتی فیلیپس

این بازیکن 26 ساله که با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به سیتی ملحق شده قرار است پیراهن شماره 4 را به تن کند و جای خالی فرناندینیو را در سمت چپ پر کند. چیکی بیگریستای، مدیر ورزشی سیتی نیز گفت: کالوین بازیکنی است که ما برای مدت طولانی به دنبال او بودیم. او توانایی و کیفیت فوق‌العاده‌ای را در سطح ملی و بین‌المللی در فصول اخیر نشان داده است. فیلیپس آخرین بار در اوایل خرداد در هر چهار بازی لیگ ملت‌ها برای “سه شیر” بازی کرد. این بازیکن تدافعی سرسخت از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲۳۳ بازی برای باشگاه خود لیدز یونایتد انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کالوین فیلیپس  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *