تیراندازی دانمارک را وحشت زده کرد ؛ حمله به مرکز خرید در پایتخت دانمارک + [فیلم]

تیراندازی در کپنهاگ همه را وحشت زده کرد. تیراندازی دانمارک. حمله به مرکز خرید در جنوب پایتخت دانمارک. در ادامه مطلب دانمارک تیراندازی همراه فیگار باشید.

پلیس دانمارک اعلام کرد در پی تیراندازی روز گذشته در داخل یک مرکز خرید شلوغ در کپنهاگ، سه‌ نفر کشته و چهار نفر دیگر به شدت زخمی شدند و چند نفر دیگر نیز هنگام فرار از مرکز خرید جراحات جزئی برداشته‌اند.

تیراندازی دانمارک

حمله به مرکز خرید در جنوب پایتخت دانمارک

دانمارک تیراندازی, تیراندازی در کپنهاگ
دانمارک تیراندازی, تیراندازی در کپنهاگ

تیراندازی در یک مرکز خرید در کپنهاگ، پایتخت دانمارک در بعد از ظهر روز یک‌شنبه ۳ ژوئیه چندین کشته و زخمی برجای گذاشت. بر اساس اعلام پلیس، تاکنون یک مرد ۲۲ ساله دانمارکی در این ارتباط بازداشت شده است. این حادثه در مرکز خرید «فیلدز» که یکی از شلوغ‌ترین و بزرگترین مراکز تجاری پایتخت دانمارک است، روی داده است. گزارش‌ها از حضور ده‌ها پلیس و نیروی امدادی در محل حادثه در شرق کپنهاگ حکایت دارند.

بیشتر بخوانید:

تیراندازی دانمارک

اگرچه همه راه‌ها و ایستگاه‌های مترو که به مرکز شهر منتهی می‌شوند، بسته شده‌اند اما پلیس از مردم خواست از ورود به محل حادثه خودداری کنند. در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از محل تیراندازی در یک مرکز تجاری در کپنهاگ پایتخت دانمارک پخش کرد. در این حادثه که به گفته پلیس عامل آن یک دانمارکی ۲۲ ساله بوده است، ۳ نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. پلیس دانمارک اعلام کرد که تروریستی بودن این حادثه را بعید نمی‌داند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیراندازی دانمارک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *