بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال جذاب یاغی کیست ؟ + عکس و بیوگرافی

عکس بازیگر اکبر مجلل در یاغی ، نقش اکبر مجلل و بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی چه کسی است و بازیگران فیلم یاغی قسمت 8 در ادامه مطلب.

بیوگرافی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال جذاب یاغی با عکس و سوابق و زندگینامه. در ادامه با خبر اکبر مجلل یاغی همراه فیگار بمانید.

بازیگر اکبر مجلل در یاغی

اکبر مجلل سریال یاغی

بازیگر اکبر مجلل در یاغی
بیوگرافی اکبر مجلل یاغی, نقش اکبر مجلل, بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

سریال یاغی اکبر مجلل

سریال یاغی بـه کارگردانی محمد کارت ساخته شده اسـت و بازیگران بسیار محبوبی در آن ایفای نقش دارند. از جمله این بازیگران می‌توانیم بـه پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان اشاره کرد.

داستان این سریال در واقع روایت زندگی کشتی گیری با بازی «علی شادمان» کـه در محله جنوب شهر تهران زندگی میکند، دو نفر بنام‌های بهمن «پارسا پیروزفر» و نادر «مهدی حسینی نیا» بـه سراغش می‌روند تا بـه راه خلاف هدایتش کنند و…

بازیگر اکبر مجلل در یاغی
اکبر مجلل سریال یاغی, اکبر مجلل یاغی, سریال یاغی اکبر مجلل

بیوگرافی اکبر مجلل یاغی

اکبر مجلل ، نقش جدیدی است که از قسمت 8 یاغی اضافه شده است.اکبر مجلل کسی است که پارسا پیروزفر به دنبال اوست که گره اش فقط به دست اکبر مجلل باز می شود. بهمن خان میخواهد با اکبر مجلل همکاری کند تا فردی که قصد دارد زندگی او را نابود کند پیدا کند.

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، و… از بازیگران اصلی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگر اکبر مجلل در یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *