صفا هادی به تراکتور پیوست ؛ شاگردان بردیف به ترکیه می‌روند + عکس

صفا هادی هافبک ملی پوش نیرو هوایی عراق با قرارداد یک ساله به تیم تراکتور پیوست. پیش از این رسانه های عراق از نزدیک شدن این بازیکن به تراکتور خبر داده بودند.

صفا هادی هافبک جوان ملی‌پوش عراق و بازیکن سابق نیروی‌هوایی این کشور به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست. در ادامه با خبر تراکتور صفا هادی همراه فیگار بمانید.

صفا هادی هافبک

صفا هادی تراکتور

صفا هادی هافبک
صفا هادی به تراکتور پیوست, صفا هادی تراکتور, تراکتور صفا هادی

صفا هادی به تراکتور پیوست

یم فوتبال تراکتور تبریز در پنجره تابستانی به‌سراغ گزینه‌های خارجی رفته و صفا هادی یکی از بازیکنانی است که تی‌تی‌ها می‌خواهند او را به‌خدمت بگیرند. طبق هماهنگی انجام شده، این بازیکن در اردوی ترکیه به جمع شاگردان بردیف اضافه خواهد شد و قراردادنهایی پس از گذراندن تست‌های پزشکی امضا می‌شود.

صفا هادی علاوه بر تیم‌های عراقی، در باشگاه اف‌ سی کریلیا سووتوف در لیگ روسیه بازی کرده است و یکی از بهترین بازیکنان آسیایی به شمار می‌رود.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار صفا هادی هافبک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *