اعطای گواهینامه درجه یک هنری در رشته «شعر» به یوسفعلی میرشکاک

اعطای گواهینامه به یوسفعلی میرشکاک ، به‌مناسبت روز قلم 15 تیرماه به نمایندگی از پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار یوسفعلی میرشکاک رفتند.

یوسفعلی میرشکاک شاعر و نویسنده پیشکسوت کشورمان گواهینامه درجه یک هنری را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد. در ادامه با خبر یوسفعلی میرشکاک اعطای گواهینامه همراه فیگار بمانید.

یوسفعلی میرشکاک

یوسفعلی میرشکاک نویسنده

یوسفعلی میرشکاک
یوسفعلی میرشکاک اعطای گواهینامه, یوسفعلی میرشکاک شاعر

گواهینامه یوسفعلی میرشکاک

حسینی پور در این دیدار ضمن تبریک روز قلم به این شاعر و نویسنده گفت: آقای میرشکاک از شاعران نسل اول انقلاب اسلامی هستند که در شکوفایی ادبیات انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

یوسفعلی میرشکاک همچنین در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت هنرمندان برای بهبود ساختار فرهنگی کشور، گفت: در زمان کودکی ام، پدرم همواره شاهنامه می خواند و من نیز در کودکی می توانستم شاهنامه را  بخوانم. وی افزود: آموزش ادبیات فارسی از سنین کودکی و بدو شکل گیری شخصیت کودک باید مورد توجه قرارگیرد. زبان فارسی هویت ما است و باید در حفظ این میراث کوشا باشیم.

معاون اعضا صندوق اعتباری هنر در ادامه اظهار داشت: گواهی درجه یک هنری براساس توانایی و تجربه اصحاب فرهنگ و هنر به آنها اعطا می شود. به طور یقین شما یکی از هنرمندانی هستید که شایستگی دریافت این گواهینامه را دارید و باعث افتخار ما در مجموعه صندوق اعتباری هنر است که از امروز به جمع اعضای نامدار صندوق پیوستید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یوسفعلی میرشکاک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *