لژیونر استقلالی قرمزپوش می‌شود ؛ فرشید اسماعیلی در آستانه پیوستن به فولاد!

فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال ، از سه تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد. او در نزدیک ترین حالت ممکن برای عقد قرارداد با باشگاه فولاد قرار دارد.

فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال در آستانه پیوستن به فولاد قرار گرفته است. در ادامه با خبر پیوستن فولاد فرشید اسماعیلی همراه فیگار بمانید.

فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال

فرشید اسماعیلی فولاد

فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقال
پیوستن فرشید اسماعیلی به فولاد, فرشید اسماعیلی فولاد, فولاد فرشید اسماعیلی

 پیوستن فرشید اسماعیلی به فولاد

فرشید اسماعیلی بازیکنی است که بعد از ۶ سال حضور در استقلال فصل قبل با باشگاه العربی قطر قرارداد امضا کرد و نمایش خوبی هم در این تیم داشت اما شرایطی برای این بازیکن پیش آمد که او در پایان فصل از این تیم جدا شد.

حالا در روزهای اخیر باشگاه فولاد مذاکرات فشرده ای با اسماعیلی انجام داده است و با این بازیکن برای عقد قرارداد به توافق های اولیه هم رسیده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که تا چند روز آینده تکلیف هافبک سابق استقلال چه خواهد شد و در صورت بازگشت به ایران او استقلال را انتخاب می کند یا فولاد را و یا اینکه در سپاهان طلایی پوش می شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *