اجرای خنده دار پیمان ابراهیمی در فینال عصرجدید ؛ پسر اصفهانی صحنه را نابود کرد!

پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید با استندآپ جذابش باعث خنده داوران و حضار شد. اجرای خنده‌دار پیمان ابراهیمی را در فیگار تماشا میکنید.

استندآپ کمدی پیمان ابراهیمی پسر خوش ذوق و بانمک اصفهانی در فینال عصر جدید ۳ را در ادامه خواهید دید. در ادامه با خبر اجرای پیمان ابراهیمی فینال عصر جدید همراه فیگار بمانید.

پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید

پیمان ابراهیمی فینال عصر جدید

پیمان ابراهیمی  در فینال عصر جدید
فیلم اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید, اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید

اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید

پیمان ابراهیمی استندآپ کمدین جوان ۲۸ ساله متولد شهر اصفهان می باشد که در دوره سوم از برنامه عصر جدید به عنوان استند آپ کمدین در این برنامه شرکت کرده است. در مرحله مقدماتی های جذاب و اجرا کرد توانست نظر داوران را جلب کند و به مرحله بعد صعود کند. پیمان معادی در زمینه استندآپ کمدین و نویسندگی متن های طنز فعالیت میکند و در حال حاضر تنها شغل او نویسندگی می باشد.

پیمان ابراهیمی  در فینال عصر جدید
پیمان ابراهیمی فینال عصر جدید, اجرای پیمان ابراهیمی فینال عصر جدید

او در جدید ترین اجرایش در فینال برنامه عصر جدید، استندآپی بی نقص و عالی اجرا کرد و تونست مردم و داوران عصر جدید را بخنداند. فیلم اجرای پیمان ابراهیمی در فینال عصر جدید را در ادامه تماشا میکنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیمان ابراهیمی  در فینال عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *